Lillemus Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fylla har skylda????? Hihi..... Godt å ha noe å skylde på! Forresten, drikker alle i kveld, da???? Bare meg som ikke koser meg med en flaske vin??? Ikke jeg. ( I min iver etter å komme hjem og få prøvd butterflyen glemte jeg helt at jeg skulle innom polet og kjøpe et par flasker vin! *Ler* 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Fylla har skylda????? Hihi..... Godt å ha noe å skylde på! Forresten, drikker alle i kveld, da???? Bare meg som ikke koser meg med en flaske vin??? Neida, tror ikke jeg kan skylde på det heller, i det tempo herinne på DOL ikveld har jeg enda ikke hatt tid til å hente det vinglasset, kan vel ikke bli SÅ surrete av en ølboks (til maten)....håper jeg da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 nei, de var jo på samme veg?!? Men Tottlå da! Du skriver jo selv at "På min veg til Vegårdshei, møtte jeg sju bønder"MØTTE tottlå, MØTTE! Ikke TOK IGJEN! Og når man MØTER noen på veien så går de MOT en, ikke samme vei! *Dunker Tottlå i hodet* 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Ikke jeg. ( I min iver etter å komme hjem og få prøvd butterflyen glemte jeg helt at jeg skulle innom polet og kjøpe et par flasker vin! *Ler* Har amber reklamer til deg også??? Hihi....... Fornøy da? Jeg har ikke bitt på tilbudet, enda! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Enig med deg, hønemor!!! Fint, må jo ro litt i denne anledning da....:-) 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Men Tottlå da! Du skriver jo selv at "På min veg til Vegårdshei, møtte jeg sju bønder"MØTTE tottlå, MØTTE! Ikke TOK IGJEN! Og når man MØTER noen på veien så går de MOT en, ikke samme vei! *Dunker Tottlå i hodet* Unskyld da.....! *kryper sammen og ser uskyldig ut* Haha... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Men Tottlå da! Du skriver jo selv at "På min veg til Vegårdshei, møtte jeg sju bønder"MØTTE tottlå, MØTTE! Ikke TOK IGJEN! Og når man MØTER noen på veien så går de MOT en, ikke samme vei! *Dunker Tottlå i hodet* Du får dunke meg litt og da. Tenkte likt. Eller blir vel til at jeg ikke tenker. 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Fint, må jo ro litt i denne anledning da....:-) Jeg setter på proppeller på ro båten din, og hopper oppi til deg!!! Hihi...... 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Har amber reklamer til deg også??? Hihi....... Fornøy da? Jeg har ikke bitt på tilbudet, enda! Tja... Vet ikke helt, men de mer drevne her inne sier jeg må prøve den flere ganger før jeg skjønner at den er så bra som de sier. Så da så. ) 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Har amber reklamer til deg også??? Hihi....... Fornøy da? Jeg har ikke bitt på tilbudet, enda! Men du kommer til å bite på. Tilslutt. Når vi har overbevist deg lenge nok hehe 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg setter på proppeller på ro båten din, og hopper oppi til deg!!! Hihi...... Så koselig da! Håper det er stille å på vannet for liker ikke bølger- 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 TO SELVFØLGELIG Hehehe, at det går an.... jeg er blond selv asså Ååå, bra det ikke bare var meg som tok det regnestykket. (Psst: jeg satt med kalkulatoren her og regna...) 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Så koselig da! Håper det er stille å på vannet for liker ikke bølger- Nei, det må være stille!!! *jeg pakker med meg noen spy-poser* 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Men du kommer til å bite på. Tilslutt. Når vi har overbevist deg lenge nok hehe Ja, jeg må innrømme at jeg er veldig nysjerrig, altså!!! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Nei, det må være stille!!! *jeg pakker med meg noen spy-poser* Ja, gjør det, og litt vin! 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Ja, gjør det, og litt vin! Okay!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ja, jeg må innrømme at jeg er veldig nysjerrig, altså!!! Det er ikke så veldig langt til Kvadrat og Kondomeriet Og O|O er ikke så dyr heller, vet du hehe 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Tja... Vet ikke helt, men de mer drevne her inne sier jeg må prøve den flere ganger før jeg skjønner at den er så bra som de sier. Så da så. ) Hehe...jau jau!! Hørte rykter om at du hadde blitt "medlem " i blondi-foreningen!!! Koselig! 0 Siter
Tottlå Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Det er ikke så veldig langt til Kvadrat og Kondomeriet Og O|O er ikke så dyr heller, vet du hehe Har de denne dingsen på kvadrat???? Tror jeg aldri kan gå, med verdigheten i behold, inn på kondomeriet, uten full utkledning. Hm....kanskje burka er tinge!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hehe...jau jau!! Hørte rykter om at du hadde blitt "medlem " i blondi-foreningen!!! Koselig! Var ikke du heller med på chatten igår? Jeg gikk glipp av det jeg også, og så første kvelden Lillemus var med og greier... Får følge bedre med så jeg ikke går glipp av noe igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.