morsan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Glemte jo å si hvem jeg tror går ut. Enig med de fleste her David eller Andrea bør gå ut. Ellers så liker jeg fløtestemmen til Ali og så syns jeg Erik synger veldig bra. I dag er det Davids tur til å reise hjem ) Eneste her i huset som mente at David var OK var husets minstemann. Men jeg har en sterk mistanke om at han ble påvirket av at jeg fortalte at låta han sang var skrevet av den samme som skrev "I'm standing tall"! *ha ha* Han var nemlig på Idol-finalen i Spektrum i fjor og digget Kjartan! ;-) 0 Siter
karisma Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Det er for mange smårips som stemmer, så Christian kommer neppe i stolen! :-( Du hadde nok helt rett i det. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 CIndy er kjedelig Kristian er kjekk Erik er morten abel Jorunn er kul Andrea har morsom latter Mari danser kult hip hop David er artig hår Ali er digg stemme Malin er søt Hun første (hva heter hun igjen) er ganske pen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.