Gjest vil bare imponere litt Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Hva betyr Hola que te pasa? og hva svare jeg tilbake da på spansk? noen ide?? 0 Siter
Moraki Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 "Halla, åssen går'e?" :-) Kan jo svare: "Muy bien, gracias, y tu?" (Veldig bra takk og du?) 0 Siter
Gjest vil bare imponere Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 "Halla, åssen går'e?" :-) Kan jo svare: "Muy bien, gracias, y tu?" (Veldig bra takk og du?) Tusen takk, kan du oversette til spansk dette: Ha en god dere også helg, klæm fra meg 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hola, qué te pasa betyr Hei, hvordan går det med deg. Du kan svare... Estoy bien, y tú? (Jeg har det bra, og du?) Kan du ikke heller skrive noe du vil si, så kan jeg oversette? Jeg er så treg til å komme med eksempler... 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tusen takk, kan du oversette til spansk dette: Ha en god dere også helg, klæm fra meg !Que paséis un buen fin de semana también! Abrazos de mí. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.