Gå til innhold

Harddisk - intern eller ekstern?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke så data-avansert
Skrevet

Jeg skal kjøpe en ekstra harddisk (fordi jeg bl.a. skal redigere film). Hva er fordeler/ulemper med å ha en ekstern tilkoblet harddisk, versus en som kobles internt i maskinen?

Har ALLE nyere pc'er ekstern utgang til ekstra harddisk?

Skrevet

Jeg ville kjøpt meg en ekstern HD. Den kan du ha med deg overalt, og det er kjekt hvis du skal overføre masse rundtomkring...

Skrevet

Mannen min har en ekstern HD som han er kjempefornøyd med. Kan tas med rundt omkring. Kobles i USB-porten. Alle PC-er som kan brukes idag til annet enn steinalderting har USB-port. Det eneste er at det varierer hvor mange usb-porter, og dermed om det er en ledig.

Hans er av et merke som heter "le cie" tror jeg, 1500 kr og 250 GB tror jeg - selges på www.mpx.no (nei, jeg reklamerer ikke, men de har den ikke over alt)

Gjest ikke så data-interessert
Skrevet

Da går jeg nok til innkjøp av en intern harddisk, ja.

Gjest ikke så data-avansert
Skrevet

Hø hø, underskriften min blei litt feil i farten!!! Interessen er der, den, kunnskapen tar bare litt lenger tid! :-)

Skrevet

Hvorfor spør du om råd, når du får to råd om å kjøpe ekstern harddisk, men velger å kjøpe intern? Må le da :-)

Gjest ikke så data-avansert, men temmelig distrè
Skrevet

Lurer på hva det er med meg i dag... Skulle selvsagt stå at jeg kjøper inn en EKSTERN harddisk, slik jeg har fått råd om!

*rister på hodet over ord-rotet mitt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...