Gjest ikke så data-avansert Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg skal kjøpe en ekstra harddisk (fordi jeg bl.a. skal redigere film). Hva er fordeler/ulemper med å ha en ekstern tilkoblet harddisk, versus en som kobles internt i maskinen? Har ALLE nyere pc'er ekstern utgang til ekstra harddisk? 0 Siter
Hamon Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg ville kjøpt meg en ekstern HD. Den kan du ha med deg overalt, og det er kjekt hvis du skal overføre masse rundtomkring... 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Mannen min har en ekstern HD som han er kjempefornøyd med. Kan tas med rundt omkring. Kobles i USB-porten. Alle PC-er som kan brukes idag til annet enn steinalderting har USB-port. Det eneste er at det varierer hvor mange usb-porter, og dermed om det er en ledig. Hans er av et merke som heter "le cie" tror jeg, 1500 kr og 250 GB tror jeg - selges på www.mpx.no (nei, jeg reklamerer ikke, men de har den ikke over alt) 0 Siter
Gjest ikke så data-interessert Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da går jeg nok til innkjøp av en intern harddisk, ja. 0 Siter
Gjest ikke så data-avansert Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da går jeg nok til innkjøp av en intern harddisk, ja. Hø hø, underskriften min blei litt feil i farten!!! Interessen er der, den, kunnskapen tar bare litt lenger tid! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da går jeg nok til innkjøp av en intern harddisk, ja. Hvorfor spør du om råd, når du får to råd om å kjøpe ekstern harddisk, men velger å kjøpe intern? Må le da :-) 0 Siter
Gjest ikke så data-avansert, men temmelig distrè Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da går jeg nok til innkjøp av en intern harddisk, ja. Lurer på hva det er med meg i dag... Skulle selvsagt stå at jeg kjøper inn en EKSTERN harddisk, slik jeg har fått råd om! *rister på hodet over ord-rotet mitt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.