Gå til innhold

Let the gloves come off

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forsøkt å være tilbakeholden mtp. bruk av bilde- og kildemateriale på DOL, særlig fordi jeg vet at det finnes mennesker på denne saiten som kanskje er litt mer sensitive enn på f. eks. antipsykopaten.

Men det hender av og til at jeg kommer over noe som jeg mener folk bør få vite om, se med egne øyne. Ikke fordi jeg er noen tilhenger av det å sjokkere, men fordi media og presse her hjemme fortier sannheten, slik den fortoner seg for den jevne israeler.

Derfor overlater jeg til deg om du vil se dette eller ikke. Se resultatene av arabernes «frigjøring», hvem de «kjemper» mot. Det advares mot særdeles sterke scener, og at du bør forte deg før webmaster sletter hele linken:

http://blog.willy.no/film/doribenisraelkario299562.wmv

Jeg er en annen
Skrevet

Å se unsensurerte bilder fra katastrofer kan ha noe for seg for å få et mer umiddelbart, kroppslig inntrykk. I dette tilfellet virker den fordummende teksten og musikken (forøvrig soundtracket fra "Rueqiem for a Dream", framført av Kronos-kvartetten, og i seg selv ikke kitschy) til at dette blir uinteressant som annet enn et symptom på israelsk propaganda.

Palestinerne kunne selvsagt lagd helt identiske filmdokuentasjoner av sine lidelser -- de har da også et større materiale å ta av.

Skrevet

Å se unsensurerte bilder fra katastrofer kan ha noe for seg for å få et mer umiddelbart, kroppslig inntrykk. I dette tilfellet virker den fordummende teksten og musikken (forøvrig soundtracket fra "Rueqiem for a Dream", framført av Kronos-kvartetten, og i seg selv ikke kitschy) til at dette blir uinteressant som annet enn et symptom på israelsk propaganda.

Palestinerne kunne selvsagt lagd helt identiske filmdokuentasjoner av sine lidelser -- de har da også et større materiale å ta av.

Det du ser her er faktisk identiske israelske og palestinske lidelser. Et resultat av religiøs hjernevask og arabisk nasjonalsosialisme.

«Palestinernes materiale» kan også jeg skaffe tilveie, mer enn du aner. Ikke av lidelser de er påført av israelere, men av den råttenskapen som florerer dem imellom, den arabiske «justisen». Kanskje det ville vært med «kitschy» for deg?

http://www.ogrish.com/archives/execution/index.html

Jeg kan også vise deg den palestina-arabiske propagandaen, hvordan den fremføres og til en type musikk som appellerer mer til den smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...