Gå til innhold

Hvorfor gikk ikke David ut?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

hvorfor havnet han ikke en gang i sofaen?

nå skjønner jeg mindre og mindre

han sang jo rett og slett ræva

noen som vet?

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• morsan

7

• fyrlykt

6

• fei1365380229

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja han sang rævva. Jeg skjønner det heler ikke.

Skrevet

Ja, jeg vet hvorfor - fordi han fikk nok stemmer! :-)

Stakkars Andrea - jeg kjenner moren hennes, og de sitter nok og tuter i Son nå.

Gjest dina2
Skrevet

Stakkars Andrea.Burde vært David som gikk ut idag

Skrevet

Ja, merkelig...

Andrea sang jo bra. Stakkars, fikk sååå vondt av henne da hun gråt.

Klem,

Gjest Timari
Skrevet

Ja, merkelig...

Andrea sang jo bra. Stakkars, fikk sååå vondt av henne da hun gråt.

Klem,

kanskje antirasistisk senter har satt igang en kampanje eller noe sånt?

Gjest fudsj
Skrevet

Ja han sang rævva. Jeg skjønner det heler ikke.

Gla`David ble jeg!!

Skrevet

kanskje antirasistisk senter har satt igang en kampanje eller noe sånt?

Det der er tullprat. Huff, David er med i SOS Rasisme og det har han vært sammen med gutter og jenter i området her i mange år - vi har alltid visst hvem David var fordi han står for noe flott og riktig.

Min datter forteller forskrekket at de jentene som har hengt sammen med David i alle år - fra de var 12 år nå blir fremstilt som "groopies" i Se og Hør - som om de meldte seg inn NÅ i SOS Rasisme. Sånt blir jeg så forbanna på.

Skrevet

Gla`David ble jeg!!

jeg også! - men jeg skulle gjerne hatt Andrea me også - ut med Erik.

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

jeg også! - men jeg skulle gjerne hatt Andrea me også - ut med Erik.

Her radbrekker Christian en av norges nydeligste pop-låter, og du vil ha ut Erik, som fakstisk gjorde en kjempeinnsats?!?

Jeg foreslår herved forbud for jenter/kvinner å stemme i Idol?

(Da blir det vel bare min stemme igjen.)

Skrevet

Her radbrekker Christian en av norges nydeligste pop-låter, og du vil ha ut Erik, som fakstisk gjorde en kjempeinnsats?!?

Jeg foreslår herved forbud for jenter/kvinner å stemme i Idol?

(Da blir det vel bare min stemme igjen.)

Jeg syns Eriks stemme var mye bedre enn Christian - Christian syns jeg var lavmål - det var datra mi som vil ha han på plakat på rommet - og det ike noe "IDOL"-aktig over Erik. Men skulle gjerne hatt en IDOL-konkurranse for radio - da hadde man jo også sluppet å se Milde....:-)

Egentlig er jeg litt fan av hun Tone.

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Jeg syns Eriks stemme var mye bedre enn Christian - Christian syns jeg var lavmål - det var datra mi som vil ha han på plakat på rommet - og det ike noe "IDOL"-aktig over Erik. Men skulle gjerne hatt en IDOL-konkurranse for radio - da hadde man jo også sluppet å se Milde....:-)

Egentlig er jeg litt fan av hun Tone.

"og det ike noe "IDOL"-aktig over Erik."

Hvem sammenligner dere med da? Kurt? Kjartan?

Skrevet

"og det ike noe "IDOL"-aktig over Erik."

Hvem sammenligner dere med da? Kurt? Kjartan?

JA! - - - man trenger ikke være billedskjønn, men man må ha "IT" og det syns ikke jeg personlig at Erik har.

serendipity
Skrevet

Spiller igrunn ingen rolle hvilken rekkefølge de ryker ut i. Jorunn vinner garantert alikevel...

Gjest Timari
Skrevet

Spiller igrunn ingen rolle hvilken rekkefølge de ryker ut i. Jorunn vinner garantert alikevel...

er ikke så sikker på at Jorunn vinner garantert, selv om jeg skulle ønske det. Om hun velger en helt feil låt,eller får en rar hårfrisyre så er det gjort. Slik som Maria i fjor

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

JA! - - - man trenger ikke være billedskjønn, men man må ha "IT" og det syns ikke jeg personlig at Erik har.

Merkelig, han virker kanskje litt anonym, men med den stemmen går han langt utenpåpersonlighetamputerte David og vestkantharry Christian

Skrevet

Ja, det tror jeg også - eller han Alejandro - eller hvordan det skrives...

Skrevet

er ikke så sikker på at Jorunn vinner garantert, selv om jeg skulle ønske det. Om hun velger en helt feil låt,eller får en rar hårfrisyre så er det gjort. Slik som Maria i fjor

Det håret til Maria var like fælt som om hun hadde kommet i tights, tennissokker i pumps og med Grorud-palme.

Skrevet

Merkelig, han virker kanskje litt anonym, men med den stemmen går han langt utenpåpersonlighetamputerte David og vestkantharry Christian

I kveld falt jeg vel egentlig mest for Dommr-DAVID - men han kunne jeg jo ikke stemme på .)

Skrevet

Det håret til Maria var like fælt som om hun hadde kommet i tights, tennissokker i pumps og med Grorud-palme.

Hun kom jo i tights! OG en underkjole utapå der igjen!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...