Gå til innhold

Er dere flinke å ta av sminken om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vasket av meg sminken en eneste gang før jeg la meg...*kremt* - bortsett fra de gangene jeg har vært klovn på karneval.

Så på puta mi er det ofte mascara ..

Jeg tenker ikke på sånt når jeg er trøtt - bare stuper i seng.Ikek har jeg noen ritaler med å ta på spesielle "nattklær" heller. - er jeg alene om å være så sløv?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

19

• amber sun

5

• ariadne

4

• Elbereth

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Er rimelig sløv jeg også ja... :-)

hihi - jeg har liksom inntrykk av - på slike sminkepartyer etc. at det bare er meg som bare vil ha sminken med farge på og sånn - de andre kjøper "ta-bort-saker". Mulig jeg er gjerrig også - hehe

hare1365380455
Skrevet

Jeg sminker meg ikke hver dag, men når jeg gjør det tar jeg den av om kvelden.

Skrevet

heg tar den av. hvr kvale.d jeg skal jgøre det nå

ja h

Skrevet

Jeg sminker meg ikke hver dag, men når jeg gjør det tar jeg den av om kvelden.

Da er du flink! - :-)

Gjest togli
Skrevet

ja h

Hmm, har du drukket fredagspilsen? ;o)

Skrevet

ja h

hehe - i din tilstand hadde jeg bare lagt meg - eller ?

Skrevet

Jeg fjerner øyensminken hver kveld. Før var jeg flittig og renset huden hver kveld også, det gjør jeg bare et par ganger i uka nå. Men jeg bruker ikke foundation el l til daglig.

Skrevet

Det er noenganger litt dumt å gå på DOL da...hihi

Gjest togli
Skrevet

Jeg vasker alltid bort sminken før jeg legger meg, ja. Har faktisk hørt at hvis man legger seg med sminke på hver kveld i et år, eldres huden med syv år....

Skrevet

hehe - i din tilstand hadde jeg bare lagt meg - eller ?

ja

Skrevet

Jeg fjerner øyensminken hver kveld. Før var jeg flittig og renset huden hver kveld også, det gjør jeg bare et par ganger i uka nå. Men jeg bruker ikke foundation el l til daglig.

Jeg har jo prøvd da - det skal jeg ha,....men jeg syns det svir noe så infernalsk at det som ligger igjen under øya om morgene - det går bort i dusjen...

Skrevet

fredagsvinnnen . ja

bra vin foretfsten

Gjest togli
Skrevet

Det er noenganger litt dumt å gå på DOL da...hihi

Jepp, det _kan_ jo hende det bare er tastaturet som har hengt seg opp ;o)

fru Burlefot
Skrevet

Jeg pleide aldri å være noe flink til å fjerne sminken om kvelden - med unntak av etter fest med veeldig mye øyesminke - men det siste året har jeg skjerpet meg og fjerner alltid øyesminke. Det blir en vane, nå syns jeg det er ekkelt å våkne med pandaøyne. Men full ansiktsrens gidder jeg ikke.

Skrevet

Jeg har jo prøvd da - det skal jeg ha,....men jeg syns det svir noe så infernalsk at det som ligger igjen under øya om morgene - det går bort i dusjen...

Du må bruke noe mildere enn salmiakk og vindusrens! :)

Skrevet

Jepp, det _kan_ jo hende det bare er tastaturet som har hengt seg opp ;o)

det eeer tastaturt! hwelt sikkertQ

det er ike minm feilø at tastaturet ikke vli samarbdide med mine supre finge

fingre

Skrevet

Jeg vasker alltid bort sminken før jeg legger meg, ja. Har faktisk hørt at hvis man legger seg med sminke på hver kveld i et år, eldres huden med syv år....

Da skulle jeg hatt hud som en (regner årene fra 12 til 43 = 31, og ganger det med 7 = 217)

217-åring! hehehe og jeg har faktisk bare "en" rynke - den kom i forrige uke.

Skrevet

Akkurat det har jeg alltid vært flink med. Jeg hater å våkne med sminke! Øynene svir, og det er pyton å sette i kontaktlinsene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...