flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Du må bruke noe mildere enn salmiakk og vindusrens! bruker skrape - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 fredagsvinnnen . ja bra vin foretfsten foretfesten! hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 fredagsvinnnen . ja bra vin foretfsten Okei, du får ta et glass for meg også da ;o) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 ja Det var da veldig tidlig å legge seg når man er på en sånn snurr ) 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 hihi - jeg har liksom inntrykk av - på slike sminkepartyer etc. at det bare er meg som bare vil ha sminken med farge på og sånn - de andre kjøper "ta-bort-saker". Mulig jeg er gjerrig også - hehe Men - kjøp sånne rense-servietter, de er fine, og tar oftest øyesminken også (litt avhengig av hvilken type sminke du bruker). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Da skulle jeg hatt hud som en (regner årene fra 12 til 43 = 31, og ganger det med 7 = 217) 217-åring! hehehe og jeg har faktisk bare "en" rynke - den kom i forrige uke. Genene! Det må være genene det, flisa ;o) En rynke? Hrrmf!! *teller mine 35 år gamle rynker* 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Men - kjøp sånne rense-servietter, de er fine, og tar oftest øyesminken også (litt avhengig av hvilken type sminke du bruker). Ja de har jeg sett smart å ha med bort også- 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 det eeer tastaturt! hwelt sikkertQ det er ike minm feilø at tastaturet ikke vli samarbdide med mine supre finge fingre *ler meg forderva* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Da er du flink! - :-) Jeg husker det til og med når jeg en sjelden gang har vært på fest! Så det er vel en (sjelden) vane. 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Jeg husker det til og med når jeg en sjelden gang har vært på fest! Så det er vel en (sjelden) vane. En gang var jeg klovn på karneval - og litt drita - om det går an å si - jeg var vel 22 år. kom hjem og skulle dusje før jeg la meg - gnei meg i ansiktet - snubla i badekaret og gikk på ryggen ut av badekaret - tredde ræva ned mellom badekaret og klosettet - sånn at arma og beina stakk opp - såpa stakk i øya og jeg så ut som en pizza i trynet og ropte på hjelp. Inn kom han som var sminket hvit med grønne ksygger under øya (han var gynekolog på karnevalet) - det er en av de få gangene jeg har hørt eksen min le høyt. Ikke sant det var dårlig gjort? 0 Siter
Gjest d62 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg vasker alltid bort sminken før jeg legger meg, ja. Har faktisk hørt at hvis man legger seg med sminke på hver kveld i et år, eldres huden med syv år.... Da skulle min hud vært over200 hundre år gammel... 0 Siter
Gemini Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Ja de har jeg sett smart å ha med bort også- Ikke bare se på de, kjøp en pakke! Så lettvint og greit (om enn ikke nødvendigvis så miljøvennlig, men...) I perioder klarer jeg å huske å bruke de nesten hver kveld, men så sklir det ut... Men jeg bruker ikke sminke daglig lenger da... (Blitt gammal kjærring?) ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Da skulle min hud vært over200 hundre år gammel... Har du sett deg i speilet? ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 Har du sett deg i speilet? ;o) 'LOL' 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg vasker alltid bort sminke. De gangene jeg kommer fra fest og er full og trøtt. tar jeg en engangsklut med i senga og gnikker:) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Er ikke akkurat artig å våkne opp som uncle Fester heller.. Så sminken blir vasket grundig vekk om kvelden, ja. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Jeg vasker alltid bort sminke. De gangene jeg kommer fra fest og er full og trøtt. tar jeg en engangsklut med i senga og gnikker:) en flergansklut-. kjeg går også ogl eeggger meg. tar med en so kan brukes flere ganger 0 Siter
Elbereth Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Prøver, hater å sove med maskara. Å våkne med øynene full av maskararusk og guffe er ikke noen god start. Rensing er det så som så med. Det blir litt såpe. Rett og slett. Kjenner folk som bruker halve lønninga på renseprodukter, og de er banke i bordet like dradde i trynet som meg. Ja - kanskje enda mer, for innerst inne ser de kanskje at det er mye humbug... 0 Siter
ariadne Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 En gang var jeg klovn på karneval - og litt drita - om det går an å si - jeg var vel 22 år. kom hjem og skulle dusje før jeg la meg - gnei meg i ansiktet - snubla i badekaret og gikk på ryggen ut av badekaret - tredde ræva ned mellom badekaret og klosettet - sånn at arma og beina stakk opp - såpa stakk i øya og jeg så ut som en pizza i trynet og ropte på hjelp. Inn kom han som var sminket hvit med grønne ksygger under øya (han var gynekolog på karnevalet) - det er en av de få gangene jeg har hørt eksen min le høyt. Ikke sant det var dårlig gjort? LOL!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.