Gå til innhold

Er dere flinke å ta av sminken om kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må bruke noe mildere enn salmiakk og vindusrens! :)

bruker skrape - hehe

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

19

• amber sun

5

• ariadne

4

• Elbereth

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

fredagsvinnnen . ja

bra vin foretfsten

foretfesten! hehe

Gjest togli
Skrevet

fredagsvinnnen . ja

bra vin foretfsten

Okei, du får ta et glass for meg også da ;o)

fei1365380229
Skrevet

ja

Det var da veldig tidlig å legge seg når man er på en sånn snurr :o)

Skrevet

hihi - jeg har liksom inntrykk av - på slike sminkepartyer etc. at det bare er meg som bare vil ha sminken med farge på og sånn - de andre kjøper "ta-bort-saker". Mulig jeg er gjerrig også - hehe

Men - kjøp sånne rense-servietter, de er fine, og tar oftest øyesminken også (litt avhengig av hvilken type sminke du bruker).

Gjest togli
Skrevet

Da skulle jeg hatt hud som en (regner årene fra 12 til 43 = 31, og ganger det med 7 = 217)

217-åring! hehehe og jeg har faktisk bare "en" rynke - den kom i forrige uke.

Genene! Det må være genene det, flisa ;o)

En rynke? Hrrmf!!

*teller mine 35 år gamle rynker*

Skrevet

Men - kjøp sånne rense-servietter, de er fine, og tar oftest øyesminken også (litt avhengig av hvilken type sminke du bruker).

Ja de har jeg sett :) smart å ha med bort også-

Gjest togli
Skrevet

det eeer tastaturt! hwelt sikkertQ

det er ike minm feilø at tastaturet ikke vli samarbdide med mine supre finge

fingre

*ler meg forderva*

hare1365380455
Skrevet

Da er du flink! - :-)

Jeg husker det til og med når jeg en sjelden gang har vært på fest! Så det er vel en (sjelden) vane.

Skrevet

Jeg husker det til og med når jeg en sjelden gang har vært på fest! Så det er vel en (sjelden) vane.

En gang var jeg klovn på karneval - og litt drita - om det går an å si - jeg var vel 22 år. kom hjem og skulle dusje før jeg la meg - gnei meg i ansiktet - snubla i badekaret og gikk på ryggen ut av badekaret - tredde ræva ned mellom badekaret og klosettet - sånn at arma og beina stakk opp - såpa stakk i øya og jeg så ut som en pizza i trynet og ropte på hjelp. Inn kom han som var sminket hvit med grønne ksygger under øya (han var gynekolog på karnevalet) - det er en av de få gangene jeg har hørt eksen min le høyt. Ikke sant det var dårlig gjort? :)

Skrevet

Jeg vasker alltid bort sminken før jeg legger meg, ja. Har faktisk hørt at hvis man legger seg med sminke på hver kveld i et år, eldres huden med syv år....

Da skulle min hud vært over200 hundre år gammel...

Skrevet

Ja de har jeg sett :) smart å ha med bort også-

Ikke bare se på de, kjøp en pakke! Så lettvint og greit (om enn ikke nødvendigvis så miljøvennlig, men...)

I perioder klarer jeg å huske å bruke de nesten hver kveld, men så sklir det ut... Men jeg bruker ikke sminke daglig lenger da... (Blitt gammal kjærring?) ;-)

Gjest togli
Skrevet

Da skulle min hud vært over200 hundre år gammel...

Har du sett deg i speilet? ;o)

Gjest dina2
Skrevet

Jeg vasker alltid bort sminke. De gangene jeg kommer fra fest og er full og trøtt. tar jeg en engangsklut med i senga og gnikker:)

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Er ikke akkurat artig å våkne opp som uncle Fester heller.. Så sminken blir vasket grundig vekk om kvelden, ja.

Skrevet

Jeg vasker alltid bort sminke. De gangene jeg kommer fra fest og er full og trøtt. tar jeg en engangsklut med i senga og gnikker:)

en flergansklut-.

kjeg går også ogl eeggger meg.

tar med en so kan brukes flere ganger

Skrevet

Prøver, hater å sove med maskara. Å våkne med øynene full av maskararusk og guffe er ikke noen god start.

Rensing er det så som så med. Det blir litt såpe. Rett og slett.

Kjenner folk som bruker halve lønninga på renseprodukter, og de er banke i bordet like dradde i trynet som meg. Ja - kanskje enda mer, for innerst inne ser de kanskje at det er mye humbug...

Skrevet

En gang var jeg klovn på karneval - og litt drita - om det går an å si - jeg var vel 22 år. kom hjem og skulle dusje før jeg la meg - gnei meg i ansiktet - snubla i badekaret og gikk på ryggen ut av badekaret - tredde ræva ned mellom badekaret og klosettet - sånn at arma og beina stakk opp - såpa stakk i øya og jeg så ut som en pizza i trynet og ropte på hjelp. Inn kom han som var sminket hvit med grønne ksygger under øya (han var gynekolog på karnevalet) - det er en av de få gangene jeg har hørt eksen min le høyt. Ikke sant det var dårlig gjort? :)

LOL!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...