Gå til innhold

Er dere flinke å ta av sminken om kvelden?

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

en flergansklut-.

kjeg går også ogl eeggger meg.

tar med en so kan brukes flere ganger

Hæ?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

19

• amber sun

5

• ariadne

4

• Elbereth

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

en flergansklut-.

Flergangsklut? *ler meg halvt i hjæl*

Skrevet

Prøver, hater å sove med maskara. Å våkne med øynene full av maskararusk og guffe er ikke noen god start.

Rensing er det så som så med. Det blir litt såpe. Rett og slett.

Kjenner folk som bruker halve lønninga på renseprodukter, og de er banke i bordet like dradde i trynet som meg. Ja - kanskje enda mer, for innerst inne ser de kanskje at det er mye humbug...

hehe!

Nå har jeg i mange timer trodd at du var mann - fanken også...:)

Gjest togli
Skrevet

En gang var jeg klovn på karneval - og litt drita - om det går an å si - jeg var vel 22 år. kom hjem og skulle dusje før jeg la meg - gnei meg i ansiktet - snubla i badekaret og gikk på ryggen ut av badekaret - tredde ræva ned mellom badekaret og klosettet - sånn at arma og beina stakk opp - såpa stakk i øya og jeg så ut som en pizza i trynet og ropte på hjelp. Inn kom han som var sminket hvit med grønne ksygger under øya (han var gynekolog på karnevalet) - det er en av de få gangene jeg har hørt eksen min le høyt. Ikke sant det var dårlig gjort? :)

Hæ hæ hæ hæ, tror jeg dauer av latter:o))))

Skrevet

Hæ hæ hæ hæ, tror jeg dauer av latter:o))))

Det sa han og - sauen!

Gjest rutangis netu
Skrevet

en flergansklut-.

Hvor mye har du drukket da? hehe... Høres ut som meg når jeg mailer etter en fest...

Skrevet

hehe!

Nå har jeg i mange timer trodd at du var mann - fanken også...:)

*hyle*

Enda jeg har dronningnavn og greier.

Du lurte meg, du også.

Mener fortsatt du er ei lita, mørkeblond flis.

Skrevet

*hyle*

Enda jeg har dronningnavn og greier.

Du lurte meg, du også.

Mener fortsatt du er ei lita, mørkeblond flis.

sannheten må fram serru! :)

jeg er 168 cm - og denne uka veier jeg 91 kilo - og alle sitter på ræva og låra :)

jeg har én rynke enda jeg er så gammel som 42 år.

jeg er også mormor. men det syns ikke assa! hehe

Gjest rutangis netu
Skrevet

Da jeg var ung, og kanskje ikke trengte det, så brukte jeg rensemelk og ansiktsvann morgen og kveld, peeling, dampbad og ansiktsmaske en gang i uka. Fjerna altså mascaraen hver bidige kveld.

Så kom ungene, og jeg fikk annet å bruke kveldene til. Nå er jeg gammel og stuper utslitt i seng med all pynten på. Rensing av ansiktet består av mild såpe i dusjen om morgenen. Ansiktsmaske en gang i året. Peeling og dampbad aldri.

Før brukte jeg dyr gøyekrem og dag- og nattkrem hver bidige dag. Nå kliner jeg på noe billige dagligvarekremer når jeg gidder.

Kanskje la jeg grunnlaget som ung, for SÅ fæl ser jeg faktisk ikke ut!

Skrevet

Da jeg var ung, og kanskje ikke trengte det, så brukte jeg rensemelk og ansiktsvann morgen og kveld, peeling, dampbad og ansiktsmaske en gang i uka. Fjerna altså mascaraen hver bidige kveld.

Så kom ungene, og jeg fikk annet å bruke kveldene til. Nå er jeg gammel og stuper utslitt i seng med all pynten på. Rensing av ansiktet består av mild såpe i dusjen om morgenen. Ansiktsmaske en gang i året. Peeling og dampbad aldri.

Før brukte jeg dyr gøyekrem og dag- og nattkrem hver bidige dag. Nå kliner jeg på noe billige dagligvarekremer når jeg gidder.

*s* Skjønnhet kan man likevel ikke smøre på seg! :)

Gjest rutangis netu
Skrevet

'gøyekrem' hehe...

Dere skjønte den?

Skrevet

'gøyekrem' hehe...

Dere skjønte den?

øye? :)

Gjest Også bred over baken
Skrevet

jeg er 168 cm - og denne uka veier jeg 91 kilo - og alle sitter på ræva og låra :)

Jeg er 4 cm lavere enn deg, og veier 4 kg mindre. Har også A-fasong-kropp. hehe...

Du har hørt at en kvinne over 40 må velge mellom ansikt og kropp? Jeg valgte kropp jeg! Så jeg har ikke mye rynker iallefall. Mine magre venninner ser 10 år eldre ut enn meg. Mener jeg. hehe...

Skrevet

Jeg er 4 cm lavere enn deg, og veier 4 kg mindre. Har også A-fasong-kropp. hehe...

Du har hørt at en kvinne over 40 må velge mellom ansikt og kropp? Jeg valgte kropp jeg! Så jeg har ikke mye rynker iallefall. Mine magre venninner ser 10 år eldre ut enn meg. Mener jeg. hehe...

Jeg mente selvfølgelig at jeg valgte ansiktet...

Skrevet

Jeg er 164, og er større "oppe" enn "nede".

Sagt på en annen måte, jeg mangler minst 10 cm på trivselshøyden.

D-cup er oppskrytt.

Skrevet

Jeg så bedre ut i sommer - da var jeg nede i 82...så ble jeg operert - så dro vi på ferie -og så balla det på seg - - USJ og ISJ - men nå har jeg gått ned 3 kilo igjen - så jeg er på vei.-

Det er forresten SUNT å ha sånn A-fasong sies det.

Skrevet

Jeg er 164, og er større "oppe" enn "nede".

Sagt på en annen måte, jeg mangler minst 10 cm på trivselshøyden.

D-cup er oppskrytt.

Nesten fotball-cup du da! :)

Skrevet

Har du sett deg i speilet? ;o)

Neeei, bare en sjelden gang øyelokka mine henger dessverre for mye til det...

Skrevet

Jeg så bedre ut i sommer - da var jeg nede i 82...så ble jeg operert - så dro vi på ferie -og så balla det på seg - - USJ og ISJ - men nå har jeg gått ned 3 kilo igjen - så jeg er på vei.-

Det er forresten SUNT å ha sånn A-fasong sies det.

Er det sant? Er A-fasong sunt? Så herlig da!

Skrevet

Nesten fotball-cup du da! :)

Huff ja. I alle fall håndball-cup.

Vi har å stri med, ser jeg ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...