Gå til innhold

Er dere flinke å ta av sminken om kvelden?

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

hva faem er viten med å ta av seg sminken? Jeg føler meg drit men når jeg har på sminke ihvertfal

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

19

• amber sun

5

• ariadne

4

• Elbereth

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

en flergansklut-.

kjeg går også ogl eeggger meg.

tar med en so kan brukes flere ganger

*Ler*

Flerganskluter. Hmmm, hvor får man kjøpt det?;)

Mary Poppins
Skrevet

hva faem er viten med å ta av seg sminken? Jeg føler meg drit men når jeg har på sminke ihvertfal

det skulle selvsag stå pen:)

Skrevet

Nei jeg orker ikker.. tar det i dusjen.. :-)

H alythia einai mia, mono mia....

Gjest malun
Skrevet

Jeg tar omtrent aldri av sminken.

Puta tar en del, og resten fjernes i dusjen dagen etter - der har jeg sminkefjerneren stående.

Gjest bebba
Skrevet

Huff ja. I alle fall håndball-cup.

Vi har å stri med, ser jeg ;)

En kollega sier at det er bedre å se ut som en fotball enn å spille fotball.

Skrevet

Egne pads til dette bruk.

Like viktig for meg å ta av mascara som å rense huden og pusse tennene om kvelden.

lalala1365380457
Skrevet

må nok si jeg er lik deg på dette punktet ja flisa. omtrent aldri fjerner jeg sminken før jeg legger meg..kanskje en sjelden gang om jeg har vært på fest og hadde på veldig mye mascara :) bruker kun sminke på øynene da..

Gjest sminkuløs
Skrevet

Helt avhengig av å få av meg den vannfaste øyenssminka om kvelden. Blir jo helt bingo i øya neste morgen hvis ikke.

Skrevet

Bruker ikke sminke, så jeg trenger aldri tenke på sånt :)

Skrevet

Jeg tar sjelden av meg sminken på kvelden. Vet det er dumt, men... sånn er det bare.

Skrevet

Bruker bare øyensminke til daglig, og den gidder jeg sjelden å fjerne før jeg legger meg. Blir fint når jeg våkner og gnukker meg i øynene det.

Hvis jeg har vært på fest og hatt på foundation og masse pudder, så må jeg fjerne det før jeg legger meg. Ellers føler jeg at kvisene bare bobler og spretter fram under der... hehe

Tvillingmamma
Skrevet

Jeg vasker alltid fjeset rent om kvelden. Tar det etter tannpussen. Så smører jeg inn huden med en deilig krem :)

Mary Poppins
Skrevet

Det ene innlegget jeg har skrevet her nede er bare tull, jeg tar alltid av sminken, og renser ansiktet før jeg legger meg.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Er ikke akkurat artig å våkne opp som uncle Fester heller.. Så sminken blir vasket grundig vekk om kvelden, ja.

Onkel hva?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Onkel hva?

Fester, han fra Addams Family.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...