Gå til innhold

Seksuell frustrasjon

Anbefalte innlegg

lalala1365380457

Blir jo en smule barnslig, men det er kanskje den eneste måten han vil skjønne det på?

det jeg tenkte også.. han virker så ekstremt egoistisk, så kanskje han skjønner hvordan det er for henne...men som du skrev tidliger, så var det dette med gutter og hinting da..hehe

Fortsetter under...

Har dere prøvd rollespill? hvorfor kan du ikke leke at du er læreren hans og skal vise ham hvordan man bruker fingrene? Det høres ut som om han er litt usikker på det i og med at han gir seg så fort? Selvtillitt er utrolig viktig når man har sex, og hvis han klarer å gi deg en sinnsyk orgasme med fingrene en gang, vil jeg tro at det frister til gjentakelse...

Gjest meg i dag

Gi ham tilbake med samme mynt. Med det mener jeg at dere koser, du suger osv. men slutter før han har fått orgasme. Da får han nemlig erfare hvordan det er å bli kåtet opp uten å bli tilfredstilt. Det er så enkelt for menn for de får som regel orgasme og skjønner ikke hvor frustrerende det kan være å stadig ikke bli tilfredsstilt.

kjempeintelligent!!! ;) ser det for meg... stopper når vi ser mannen begynner å vrenge ansiktet litt... så legge seg ned på siden av ham og si "åååh, det var godt i dag".

menn må lære seg å spise si egen kake!!

Det kan du jo gjøre - så får han smake sin egen medisin! Etter å ha sugd ham en bitteliten stund sier du:"Kan ikke du slikke meg nå?" Gang på gang på gang - kanskje han til slutt tar hintet?

Problemet er vel bare at menn ikke tar hint, de må snakkes til med STORE bokstaver om man skal ha et håp om å nå fram.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...