morsan Skrevet 11. mars 2005 Skrevet 11. mars 2005 Biskop Kvarme og Roger Whittaker!! ;-) http://www.kirken.no/borg/bilder/Diverse/kvarme.jpg http://www.rogerwhittaker.com/newtop2.gif 0 Siter
flisa Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 sa det akkurat i stad - de er helt like-håpe rikke Kvarme skal plystre til messe,, 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 sa det akkurat i stad - de er helt like-håpe rikke Kvarme skal plystre til messe,, Tja, hvis han er like flink som Rågærn skal en vel ikke klage! ;-)) 0 Siter
flisa Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Tja, hvis han er like flink som Rågærn skal en vel ikke klage! ;-)) *grøss* jeg har aldri klart den plystringa - går gjennom marg og bein - usj 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 *grøss* jeg har aldri klart den plystringa - går gjennom marg og bein - usj Gi deg da!! ;-) Han er jo så flink! :-) Ville mye heller hatt en aften m ham enn m bispen. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Unnskyld min uvitenhet, men hvem er denne Whitaker? Jeg er enig i at de likner, ja 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Unnskyld min uvitenhet, men hvem er denne Whitaker? Jeg er enig i at de likner, ja Er du veldig ung? *S* Han hadde store hits midt på søttitallet med bl.a. "The last farewell" (For you are beautiful, and I ahve loved you dearly, more dearly than a spoken word can tell.." Og også "Streets of London" (so how can you tell that you are lonley...) 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Er du veldig ung? *S* Han hadde store hits midt på søttitallet med bl.a. "The last farewell" (For you are beautiful, and I ahve loved you dearly, more dearly than a spoken word can tell.." Og også "Streets of London" (so how can you tell that you are lonley...) OK, disse låtene har jeg jo hørt. Så ung er jeg tross alt ikke. Dro bare ikke kjensel på navnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.