Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Jeg prøver innherdig å dra igang en diskusjon her nå, vet ikke helt hva dere andre driver med jeg.. men er dere våkne så vill jeg gjerne høre deres mening:

Hvordan stiller dere dere til peanøtter egentlig?

Jeg syne sdet er rimelig digg, sitter her med en hel pose med..skal vi se.. 250g..har nå snart klart å spise opp hele posen.. det er vel en million kalorier i det... men det smakte.

Chili nøtter er også digg.. nesten enda bedre faktisk.. fikk ønske jeg hadde det..

Chashew nøtter er ikke fullt så digg.. brukbart..

Mandler.. det er jo også en nøtt vel.. mandler er jo greit det og.. en litt for mye marsipan nøtt..

Pistash nøtter.. ja de er jo grønne.. grønner nøtter er kult..

M nøtter,. med skjokotrekk.. alt med skokolade er selvsagt digg..

Hasselnøtter.. det spiser jeg ikke ofte.. kan ikk helt si at jeg ser dem for meg akkurat nå så der stiller jeg rimelig nøytral..

Men altså, poenget er at nøtter er artige.. hva er din favoritt nøtt?

Mary Poppins
Skrevet

Er det virkleig ingen som har noe som helst formening om nøtter?

Det var jo veldig kjedelig da..

Hello Kitty
Skrevet

Er det virkleig ingen som har noe som helst formening om nøtter?

Det var jo veldig kjedelig da..

Joooo....

Pistasjnøtter er veldig gode (men skallet er best), chilinøtter er ikke fullt så godt men funker de og, peanøtter går bra til øl og valnøtter er gode til ost/desserter! Pekanøtter og cashwnøtter er også namenam:)

Paranøtter har jeg ikke noe forhold til...

Hasselnøtter er kjipe...

Kokosnøtter lukter godt, men smaker ikke fullt så bra!

Uansett er nøtter SUNT...:)

Skrevet

Du er min favrotitt nøff. Og du er sikkert like full som meg.

Vlepo aspro, vlepeis mavro...

Gjest malun
Skrevet

Nå er jeg litt bedugget, men jeg skal prøve å svare hvis jeg er nødt (hahahaha, skjønte du den?).

Peanøtter - lever stort sett godt uten, av og til smaker det fantastisk

Cashewnøtter - godt, men jeg klør i munnen av dem, derfor er de utelukket.

Pistasjnøtter - veldig godt, morsomt å åpne, tar seg godt ut i en lekker skål. En god nøtt, med andre ord!

Hasselnøtter - godt i sjokolade (helnøtt).

Valnøtter - svært undervurderte! Gode i kyllingwok, på ostefatet og til mye annet jeg ikke kommer på nå...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke spesielt begeistret for nøtter. Har rett og slett aldri forstått alt oppstyret rundt dem. Folk skamroser denne ekorn-føden noe helt hinsides, krydrer den med chilli og uhumskheter i diverse varianter, og påstår at det gjør seg så utrolig bra til øl. Jeg er helt uenig.

Derfor har jeg ingen favorittnøtt, og mandler er ut. Selv om mandler gjør seg veldig godt i marsipan. Mmmmm marsipan.

Ellers er champignoner utrolig godt. Hvis du f.eks. steiker dem i en varm panne, krydrer med litt pepper, og serverer dem med biff og gratinerte poteter.

Gjest ekornmor
Skrevet

Pistasj nøtter. Kul tidsriktig farge, og gode på smak.

Peanøtter..også godt men må være saltfrie og rett fra skallet.

Bekledde nøtter..chili osv. til øl

Valnøtter, paranøtter og hasselnøtter knaskes bare i jula.

Mandler til marsipan og kaker.

Gjest I like it
Skrevet

Chilinøtter og pollu peanøtter er namme!!

Skrevet

Jeg liker best cashewnøtter og peanøtter. De er kjempegode, pleier nok å spise litt av det gjennom uka.

Chilinøtter er digg, de kjøper jeg innimellom.

Chilinøtter og cashewnøtter passer til tirsdagstv'n syns jeg (Amy, Fruene osv)

Mandler og hasselnøtter syns jeg ikke er noe å kose seg med. De spiser jeg hvis jeg må.

Pistasjnøtter syns jeg ikke er gode.

:)

Det er min mening om nøtter.

Mary Poppins
Skrevet

*lol*

favoritt nøff?? nå lo jeg godt ;)

Og formen din idag...? ;)

Mary Poppins
Skrevet

Nå er jeg litt bedugget, men jeg skal prøve å svare hvis jeg er nødt (hahahaha, skjønte du den?).

Peanøtter - lever stort sett godt uten, av og til smaker det fantastisk

Cashewnøtter - godt, men jeg klør i munnen av dem, derfor er de utelukket.

Pistasjnøtter - veldig godt, morsomt å åpne, tar seg godt ut i en lekker skål. En god nøtt, med andre ord!

Hasselnøtter - godt i sjokolade (helnøtt).

Valnøtter - svært undervurderte! Gode i kyllingwok, på ostefatet og til mye annet jeg ikke kommer på nå...

"Nå er jeg litt bedugget, men jeg skal prøve å svare hvis jeg er nødt (hahahaha, skjønte du den?)."

lol synes jeg ser for meg deg skrive dette og le deg skakk ihjel.. ;)

Drakk alle på dol igår eller? jeg har jo fått det ene fylleinnlegget etter det andre.. morsomt :0)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg liker best cashewnøtter og peanøtter. De er kjempegode, pleier nok å spise litt av det gjennom uka.

Chilinøtter er digg, de kjøper jeg innimellom.

Chilinøtter og cashewnøtter passer til tirsdagstv'n syns jeg (Amy, Fruene osv)

Mandler og hasselnøtter syns jeg ikke er noe å kose seg med. De spiser jeg hvis jeg må.

Pistasjnøtter syns jeg ikke er gode.

:)

Det er min mening om nøtter.

Hvordan er formen din idag? ;)

Fikk meg en god latter da jeg leste diverse innleggene dine inatt, var brisen selv men ikke i nærheten av din tilstand ;)

Gjest malun
Skrevet

"Nå er jeg litt bedugget, men jeg skal prøve å svare hvis jeg er nødt (hahahaha, skjønte du den?)."

lol synes jeg ser for meg deg skrive dette og le deg skakk ihjel.. ;)

Drakk alle på dol igår eller? jeg har jo fått det ene fylleinnlegget etter det andre.. morsomt :0)

Hehe, ja jeg lo så tårene rant av min egen vittighet, mens jeg konsa til tusen for å skrive riktig. Det gikk IKKE fort!

;o)

Nå sitter jeg her med hes røst etter masse synging og lett hodepine - samt en intens lyst på pizza.

Mary Poppins
Skrevet

Hehe, ja jeg lo så tårene rant av min egen vittighet, mens jeg konsa til tusen for å skrive riktig. Det gikk IKKE fort!

;o)

Nå sitter jeg her med hes røst etter masse synging og lett hodepine - samt en intens lyst på pizza.

Pizza hadde vært noe ja..

huff skal på et stort vorspeil og ut på byen ikveld og, hadde vært deilig å slappet av idag, men men, har tatt meg et par pils alt jeg, viktig det før fyllesyken slår inn..

Skrevet

;o)

"Hehe, ja jeg lo så tårene rant av min egen vittighet, mens jeg konsa til tusen for å skrive riktig. Det gikk IKKE fort! "

*nikker gjenkjennende*

Som du fant ut gikk det ikke så bra med rettskrivinga mi utover kvelden ;)

Gjest malun
Skrevet

Pizza hadde vært noe ja..

huff skal på et stort vorspeil og ut på byen ikveld og, hadde vært deilig å slappet av idag, men men, har tatt meg et par pils alt jeg, viktig det før fyllesyken slår inn..

I kveld blir det video på meg, men i morgen skal jeg på Eddie Izzard-show. Jippi!

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

"Vlepo aspro, vlepeis mavro... "

What betyr det?

Skrevet

Med mindre jeg får fryktelig lyst til å hovne opp i lepper og munn og bli rød som en hummer, så bruker jeg å holde meg til peanøtter.

Jeg falt for fristelsen å spise en halv mandelstang for ikke så lenge siden. Det var lite vellykket.

Så, nei til alle nøtter utenom peanøtter, som jo er ganske godt til gjengjeld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...