Gå til innhold

Vet noen hvordan det har gått med hun som skulle føde Firlinger?

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Det var stort oppslag om en norsk kvinne som skulle føde firlinger, og det som var spesielt var at det var to par eneggede tvillinger i magen som er uhyre sjeldent.

ettersom jeg har skjønt så skulle hun hatt termin i Desember. Har forsøkt å søke men har ikke funnet noe ut.

Vet dere noe?

Gjest jenta fra sør
Skrevet

Det lurer jeg også på!! Det var jo så mye om henne i mediane, men så ble det helt stille...

Gjest desverre gikk ikke
Skrevet

Hun mistet to av dem. Ikke så mye mer å si om det.

Gjest Timari
Skrevet

Hun mistet to av dem. Ikke så mye mer å si om det.

men spontanaborte hun eller døde to av barna senere? Har du noen link til dette?

Gjest sprøtt
Skrevet

men det står jo ingenting her om at hun mistet to av ungene? og hvem som hun har igjen?

Det er jo helt sprøtt at Barn i magen sia kan skrive slikt om fødselen hvis det gikk galt med to av barna...

Gjest Timari
Skrevet

Det er jo helt sprøtt at Barn i magen sia kan skrive slikt om fødselen hvis det gikk galt med to av barna...

kan jo hende at det gikk galt med barna etter at artikkelen gikk i trykken da

Gjest malun
Skrevet

kan jo hende at det gikk galt med barna etter at artikkelen gikk i trykken da

Gikk i trykken???

Det er jo nettpublisering, og kan følgelig oppdateres/endres umiddelbart og kontinuerlig.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Gikk i trykken???

Det er jo nettpublisering, og kan følgelig oppdateres/endres umiddelbart og kontinuerlig.

Jo, men det er ikke sikkert de har fulgt med i saken etter at artikkelen ble lagt ut på nett.

Gjest malun
Skrevet

Jo, men det er ikke sikkert de har fulgt med i saken etter at artikkelen ble lagt ut på nett.

Neida, men det har selvsagt ikke noe med trykketid å gjøre. Det er fullt _mulig_ å endre artikkelen.

Skrevet

men det står jo ingenting her om at hun mistet to av ungene? og hvem som hun har igjen?

Nei, det gjorde ikke det. Spørs om det er noen som vet av henne på ordentlig da, som har litt annen info enn man får på nett...

Barnimagen skulle følge henne gjennom hele svangerskapet, men det var ikke så veldig mange oppdateringer fra dama.

Gjest Timari
Skrevet

Neida, men det har selvsagt ikke noe med trykketid å gjøre. Det er fullt _mulig_ å endre artikkelen.

kanskje de syntes det var for tragisk å gjøre det, hvis det var slik at to av barna døde :(

Gjest desverre gikk ikke
Skrevet

men spontanaborte hun eller døde to av barna senere? Har du noen link til dette?

Så vidt jeg har forstått fødte hun i sjette måned, og en av hver av de eneggede døde. Dette er imidlertid ikke bekreftet noen sted, så nei link har jeg ikke.

Jeg tror ikke akkurat familien gikk ut i media med det for å si det slik.

Gjest Timari
Skrevet

Så vidt jeg har forstått fødte hun i sjette måned, og en av hver av de eneggede døde. Dette er imidlertid ikke bekreftet noen sted, så nei link har jeg ikke.

Jeg tror ikke akkurat familien gikk ut i media med det for å si det slik.

nei det skjønner jeg jo. Men jeg skulle jo tro at media ville være interessert i å skrive noe om det. Tross alt hadde hun jo blitt lovet en del goder hvis hun flyttet til Kristiansand med firlingene.

Gjest desverre det gikk ikke
Skrevet

nei det skjønner jeg jo. Men jeg skulle jo tro at media ville være interessert i å skrive noe om det. Tross alt hadde hun jo blitt lovet en del goder hvis hun flyttet til Kristiansand med firlingene.

Jo, men man må vise folkeskikk selv om man jobber i media. Familien har opplevd en tragedie av dimensjoner. Det er ikke underholdningsnytt for resten av verden.

Gjest malun
Skrevet

kanskje de syntes det var for tragisk å gjøre det, hvis det var slik at to av barna døde :(

Da burde de i så fall fjerne hele greia.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...