flowy Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Får ikke opp bildøra. Hører at låsen låser seg opp med fjernkontrollen, men det er akkurat som om døra er frossen rundt kantene.. Den står ute på en parkeringsplass. What to do? 0 Siter
stromme Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 når det har skjedd meg har jeg krøpet inn gjennom en anne dør, evt Bakluka.... 0 Siter
flowy Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 når det har skjedd meg har jeg krøpet inn gjennom en anne dør, evt Bakluka.... Får ikke opp noen av dørene... 0 Siter
psst Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Får ikke opp noen av dørene... Hvis du har tilgang på varmt vann, kan du fylle en bærepose med kokvarmt vann og legge den på området rundt dørlåsen, evt. bruke en hårføner men det er ikke så effektivt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Og når du har fått opp dørene så sørger du for å smøre gummilistene med silikon så slipper du problemet senere i vinter. Lurt! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hvordan fikk du opp dørene (jeg regner med at du har klart det nå ...)? 0 Siter
flowy Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Hvordan fikk du opp dørene (jeg regner med at du har klart det nå ...)? Joda.. Sola kom og så gikk det av seg selv gitt.. :-) 0 Siter
flowy Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Og når du har fått opp dørene så sørger du for å smøre gummilistene med silikon så slipper du problemet senere i vinter. Lurt! ) Silikon er herved innkjøpt! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Silikon er herved innkjøpt! Hvordan silikon? Spray eller smøregreie? Jeg plages fryktelig med frosne bakdører på min Hiace, jeg har smurt og smurt men det hjelper ikke. Lurer på om jeg må satse på spray? 0 Siter
flowy Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Hvordan silikon? Spray eller smøregreie? Jeg plages fryktelig med frosne bakdører på min Hiace, jeg har smurt og smurt men det hjelper ikke. Lurer på om jeg må satse på spray? Jeg har kjøpt turtlewax silikon smøremiddel til å smøre på gummilistene.. 0 Siter
psst Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har kjøpt turtlewax silikon smøremiddel til å smøre på gummilistene.. Bruk silikonspray, det er mye bedre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.