Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke opp bildøra. Hører at låsen låser seg opp med fjernkontrollen, men det er akkurat som om døra er frossen rundt kantene.. Den står ute på en parkeringsplass. What to do?

Skrevet

når det har skjedd meg har jeg krøpet inn gjennom en anne dør, evt Bakluka....

Skrevet

når det har skjedd meg har jeg krøpet inn gjennom en anne dør, evt Bakluka....

Får ikke opp noen av dørene...

Skrevet

Får ikke opp noen av dørene...

Hvis du har tilgang på varmt vann, kan du fylle en bærepose med kokvarmt vann og legge den på området rundt dørlåsen, evt. bruke en hårføner men det er ikke så effektivt.

Skrevet

Og når du har fått opp dørene så sørger du for å smøre gummilistene med silikon så slipper du problemet senere i vinter. Lurt! :o)

Skrevet

Hvordan fikk du opp dørene (jeg regner med at du har klart det nå ...)?

Skrevet

Hvordan fikk du opp dørene (jeg regner med at du har klart det nå ...)?

Joda.. Sola kom og så gikk det av seg selv gitt.. :-)

Skrevet

Og når du har fått opp dørene så sørger du for å smøre gummilistene med silikon så slipper du problemet senere i vinter. Lurt! :o)

Silikon er herved innkjøpt!

Skrevet

Silikon er herved innkjøpt!

Hvordan silikon? Spray eller smøregreie? Jeg plages fryktelig med frosne bakdører på min Hiace, jeg har smurt og smurt men det hjelper ikke. Lurer på om jeg må satse på spray?

Skrevet

Hvordan silikon? Spray eller smøregreie? Jeg plages fryktelig med frosne bakdører på min Hiace, jeg har smurt og smurt men det hjelper ikke. Lurer på om jeg må satse på spray?

Jeg har kjøpt turtlewax silikon smøremiddel til å smøre på gummilistene..

Skrevet

Jeg har kjøpt turtlewax silikon smøremiddel til å smøre på gummilistene..

Bruk silikonspray, det er mye bedre :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...