Gå til innhold

klarer ikke å gå på do på fremmede steder..

Anbefalte innlegg

Gjest noen likesinnede
Skrevet

har et kjempeproblem. Hver gang jeg skal reise bort et sted så får jeg kjempeproblemer med å gå på do på et annet sted. Særlig hvis det er flere som skal bruke doen. jeg kan tisse men ikke noe annet...Og til slutt stopper det helt opp for meg. Mulig at jeg kommer helt ut av rutine.

nå er det snart påskeferie og jeg gruer meg igjen, siden det er så mange som deler på doen. Det blir til at jeg holder meg, og etterpå klarer jeg ikke å slappe av og gjøre det jeg skal

noen råd til meg?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Lillemus

7

• lalala1365380457

4

• fyrlykt

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hrmpf
Skrevet

HaHa... Du er IKKE alene om dette. Det er noe jeg sliter med også. Et lite triks for å kunne gå på do en gang om dagen er å gjøre det i forbindelse med dusjing! Dette funker jo selvsagt bare dersom toalett og dusj er plassert på samme sted. Ellers er jeg glad for tips selv - det er et utrolig pinlig problem, som når man har det finner det vanskelig å prate om...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg hater å drite andre steder enn på egen dass. Setter på vannet og greier for å overdøve bråket.

Egentlig er det idiotisk. Det er da ingen skam å drite. De fleste av oss gjør det.

Skrevet

Hehe, jeg hater å drite andre steder enn på egen dass. Setter på vannet og greier for å overdøve bråket.

Egentlig er det idiotisk. Det er da ingen skam å drite. De fleste av oss gjør det.

Tror det er helt normalt. Jeg setter også på vannet for å overdøve lydene. Driter aldri på offentlige steder eller hos andre.

Skrevet

Kjente ei en gang med samme problemet. Etterhvert klarte hun å tisse på fremmede steder, men å drite? Nope. Hun kjørte hjem fra Molde til Trondheim for å drite og så tilbake igjen..!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror det er helt normalt. Jeg setter også på vannet for å overdøve lydene. Driter aldri på offentlige steder eller hos andre.

Egentlig tenker jeg ikke over det når jeg er sammen med gutter. Hos gutter. Men når jeg f.eks. er hos jenter trives jeg enormt dårlig med å drite. Rart det der. Jeg vet jo at jentene mest sannsynlig driter de også.

Det burde ikke være flaut å drite, men selv jeg, uten de helt store antydningene til skam, trives ikke med det gjøremålet. Men må man så må man. F.eks. kan man synge på badet dersom det med rennende vann er for åpenbart. Hehe, og så stresser jeg gjerne med å bli fort ferdig sånn at det skal se ut som om jeg bare har urinert.

lalala1365380457
Skrevet

hvilke lyder?

ShitDiddelyDo
Skrevet

hvilke lyder?

Delicate Sound of Thunder.

Skrevet

Egentlig tenker jeg ikke over det når jeg er sammen med gutter. Hos gutter. Men når jeg f.eks. er hos jenter trives jeg enormt dårlig med å drite. Rart det der. Jeg vet jo at jentene mest sannsynlig driter de også.

Det burde ikke være flaut å drite, men selv jeg, uten de helt store antydningene til skam, trives ikke med det gjøremålet. Men må man så må man. F.eks. kan man synge på badet dersom det med rennende vann er for åpenbart. Hehe, og så stresser jeg gjerne med å bli fort ferdig sånn at det skal se ut som om jeg bare har urinert.

Giii deg! *Triller nesten ned av stolen i latterkrampe*

Gjest ansiktet godt gjemt
Skrevet

jenter driter jo ikke! eller... vi kan drite fort i hvert fall, sånn at guttene ikke vet at vi gjorde det. fingern inn i vagina, og "dytte mot veggen" hehe. Tynn vegg mellom de to, så man kan godt hjelpe til.

Dette ble kanskje ekkelt svar for noen, men hvis man har det travelt...

lalala1365380457
Skrevet

Delicate Sound of Thunder.

hehe. opplever sjeldent lyder ved sånne gjøremål jeg..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Giii deg! *Triller nesten ned av stolen i latterkrampe*

Det er ikke noe å le av. Jeg har flere ganger vurdert å skryte på meg onani, en real håndjager, dersom gjøremålet har tatt lenger tid enn en vanlig urineringssession.

Problemet er bare det at de gangene jeg er hos jenter så lenge at jeg må drite, er det ofte jenter jeg har sex med. Altså vil nok ikke onaneringsløgnen falle i god jord. Kanskje hun til og med vil få mindreverdighetskomplekser. Tro jeg foretrekker meg selv.

Komplekser fordi jeg dreit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe. opplever sjeldent lyder ved sånne gjøremål jeg..

Må innrømme at det stort sett går fint her også, men man vet aldri. Plutselig smeller det salig.

Gass er lumske greier.

Skrevet

jenter driter jo ikke! eller... vi kan drite fort i hvert fall, sånn at guttene ikke vet at vi gjorde det. fingern inn i vagina, og "dytte mot veggen" hehe. Tynn vegg mellom de to, så man kan godt hjelpe til.

Du verden.

Skrevet

Det er ikke noe å le av. Jeg har flere ganger vurdert å skryte på meg onani, en real håndjager, dersom gjøremålet har tatt lenger tid enn en vanlig urineringssession.

Problemet er bare det at de gangene jeg er hos jenter så lenge at jeg må drite, er det ofte jenter jeg har sex med. Altså vil nok ikke onaneringsløgnen falle i god jord. Kanskje hun til og med vil få mindreverdighetskomplekser. Tro jeg foretrekker meg selv.

Komplekser fordi jeg dreit.

Du er jaggu ikke sann.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er jaggu ikke sann.

Jeg er høst reell, og det aner meg at det finnes flere av oss. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bare sånn for å høre: Hvordan hjelper du på med en finger i vagina?

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil høre svaret, men jeg forsto ikke den der.

lalala1365380457
Skrevet

Må innrømme at det stort sett går fint her også, men man vet aldri. Plutselig smeller det salig.

Gass er lumske greier.

hehe.

lalala1365380457
Skrevet

----plopp-----plopp-----

de lydene unngår man enkelt! legg papir i doen først som dekker vannet, så slipper man de hærlige plopp plopp lydene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...