Gå til innhold

klarer ikke å gå på do på fremmede steder..

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe.

Hva med et eget driteforum? Dette er åpenbart noe som opptar oss, men som vi ikke liker å snakke om.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• Lillemus

7

• lalala1365380457

4

• fyrlykt

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

----plopp-----plopp-----

..for ikke å glemme "pfffft" som kommer før .."plopp.. plopp.."

Papir i doen er også en fin ting.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Problemet med papir i doen er at man ikke får den vannfølelsen man ofte får når ploppet resulterer i det perfekte sprut - altså det vannet som treffer akkurat der det skal treffe. Det er trvisel når det skjer.

Jeg er stadig på jakt etter det perfekte sprut. Hender jeg er nære.

Skrevet

Hjelper det på "pfffft"-lyden også?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hjelper det på "pfffft"-lyden også?

Det er der vann og synging kommer inn i bildet.

Gjest Aina E
Skrevet

Det ser ut som hele gjengen her sliter litt psykisk med do-vaner...? Er det sånn at de fleste blir flaue over do-lyder, eller har bittelitt angst for å bæsje andre steder enn hjemme?

Hvorfor det?

Skrevet

Bare sånn for å høre: Hvordan hjelper du på med en finger i vagina?

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil høre svaret, men jeg forsto ikke den der.

Hehe... ikke alt gutter skal vite, serru!

*LOL*

Skrevet

Hehe, jeg hater å drite andre steder enn på egen dass. Setter på vannet og greier for å overdøve bråket.

Egentlig er det idiotisk. Det er da ingen skam å drite. De fleste av oss gjør det.

Hehe... uffda! Hva med papir i bunn før det "braker løs"?

Det gjør guttungen min alltid, tror han har funnet på det helt av seg selv. Jeg hører aldri en lyd når han er på badet.

Skrevet

Problemet med papir i doen er at man ikke får den vannfølelsen man ofte får når ploppet resulterer i det perfekte sprut - altså det vannet som treffer akkurat der det skal treffe. Det er trvisel når det skjer.

Jeg er stadig på jakt etter det perfekte sprut. Hender jeg er nære.

*Flirer så jeg griner* Håper jeg aldri møter deg i levende live - jeg kommer til å le meg fordervet før du får åpnet kjeften!

Gjest gjemmer fortsatt ansiktet
Skrevet

det er så tynn vegg mellom der, så det er bare å dytte litt på veggen...

Skrevet

Typisk jenteproblem, som jeg også lider av... Helt umulig hvis man er på et fremmed sted mer enn en dag... Blir fryktelig stinn og oppblåst hvis ikke kroppen får gjøre som den er vant til etter kaffien og røyken om morran...

Kan anbefale et lett avføringsmiddel som man tar om kvelden og som virker om morran, da har man som regel ikke noe valg. Ta med lesestoff, gi beskjed til andre om å holde seg i ro i et rom langt unna badet, sett på musikk eller TV høyt, og la vasken renne...

Lykke til - føler med deg!

Gjest Hrmpf
Skrevet

Lyden er da en ting... Den er jo lett å kamuflere, men lukten? Det er her dusjingen kommer inn i bildet...

Gjest noen likesinnede
Skrevet

Lyden er da en ting... Den er jo lett å kamuflere, men lukten? Det er her dusjingen kommer inn i bildet...

Man får ha en sprayflaske som man kan sprute litt med om det skulle lukte. Eller trekke ned mange ganger. Merkelig at man skal være så sårbar på dette området. Det er jo snakk om naturlig kroppsfunksjoner men.. Synes det er forferdelig flaut om det skulle lukte vondt etter at har avlagt doen et besøk,

ShitDiddelyDo
Skrevet

det er så tynn vegg mellom der, så det er bare å dytte litt på veggen...

Dytte litt på veien? Nei, dette går over stokk og stein.

Gjest ansiktet godt gjemt
Skrevet

Dytte litt på veien? Nei, dette går over stokk og stein.

ikke veien, veggen.. Men det er nok ikke alt mannfolk skal vite.

Skrevet

*Ler* Har du noen gang knullet ei dame enten i baken eller i vagina mens hun hadde en annen pikk evt. en dildo i det motsatte hullet? Da vil du nok kjenne hvor tynn veggen mellom skjeden og endetarmen er. :o)

Jeg har altså ikke prøvd dette selv (dette var helt nytt for meg også!), men tydeligvis kan man stikke fingeren inn i skjeden og trykke mot tarmveggen for å få bæsjen til å komme raskere ut. Tror jeg skal være temmelig forstoppet og desperat for å prøve noe sånt...

Skrevet

*Ler* Har du noen gang knullet ei dame enten i baken eller i vagina mens hun hadde en annen pikk evt. en dildo i det motsatte hullet? Da vil du nok kjenne hvor tynn veggen mellom skjeden og endetarmen er. :o)

Jeg har altså ikke prøvd dette selv (dette var helt nytt for meg også!), men tydeligvis kan man stikke fingeren inn i skjeden og trykke mot tarmveggen for å få bæsjen til å komme raskere ut. Tror jeg skal være temmelig forstoppet og desperat for å prøve noe sånt...

Nja, man kan jo alltids ha det litt moro med seg selv når man driter!:

To fluer i ett smekk liksom, tilfredsstillelse på flere enn en måte.. If you catch my drift..;)

Gjest malun
Skrevet

Det ser ut som hele gjengen her sliter litt psykisk med do-vaner...? Er det sånn at de fleste blir flaue over do-lyder, eller har bittelitt angst for å bæsje andre steder enn hjemme?

Hvorfor det?

Jeg har ingen problemer med å bæsje.

Må jeg, så må jeg - uansett hvor det er.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kjente ei en gang med samme problemet. Etterhvert klarte hun å tisse på fremmede steder, men å drite? Nope. Hun kjørte hjem fra Molde til Trondheim for å drite og så tilbake igjen..!

Å dæven! Molde-Tr.heim tar noen timer å kjøre det!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg visste at det var tynt, men det har aldri slått meg at jeg ved å fingre en jente kan flytte ting så til de grader at de kanskje treffer meg midt i tryne.

Jeg forstår fortsatt ikke greia med mindre avføringen ser ut som en slags kule. For det er vel ikke bare å flytte på dritten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...