Lillemus Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg visste at det var tynt, men det har aldri slått meg at jeg ved å fingre en jente kan flytte ting så til de grader at de kanskje treffer meg midt i tryne. Jeg forstår fortsatt ikke greia med mindre avføringen ser ut som en slags kule. For det er vel ikke bare å flytte på dritten? Aner ikke, har aldri prøvd og har ikke tenkt å prøve heller gitt. Men jeg tviler på at du klarer å skvise ut noe ved å fingre ei jente! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Aner ikke, har aldri prøvd og har ikke tenkt å prøve heller gitt. Men jeg tviler på at du klarer å skvise ut noe ved å fingre ei jente! Det kunne fort blitt en traumatisk opplevelse. 0 Siter
Elbereth Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Mange som har det sånn. Jeg også, selv om det er blitt _litt_ bedre med åra. Viktig å komme i gang første dagen, ta gjerne et microlax. Husk: Alle Må På Do 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.