Gå til innhold

Hvordan lagre utrrykksikoner i msn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen stilige uttrykksikoner i msn, men hvordan får jeg kopiert dem og lagret dem i mine egenderfinerte uttrykksikoner???

Skrevet

Det er jo sånne smileys som du kan putte in....er xdet dem du mener???

Skrevet

Lagre dem i ei mappe i "mine dokumenter" for eksempel. Deretter åpner du ei chatterute i Msn, trykker på smileyen --> mine egendefinerte uttrykksikoner --> legg til

Derfra finner du frem til det du vil bruke (et av gangen). På punkt to skriver du inn en kort "hurtigtastkode" som du vil ha på dette ikonet. Det lønner seg å sette det i parentes, f.eks. (smil), så det ikke kommer opp en smiley inni et ord du skriver...

Trykk Ok, og du er ferdig.

PS; Jeg har ikke vært på Maxi enda... men skal huske å se etter i tehylla når jeg er der!

Skrevet

Lagre dem i ei mappe i "mine dokumenter" for eksempel. Deretter åpner du ei chatterute i Msn, trykker på smileyen --> mine egendefinerte uttrykksikoner --> legg til

Derfra finner du frem til det du vil bruke (et av gangen). På punkt to skriver du inn en kort "hurtigtastkode" som du vil ha på dette ikonet. Det lønner seg å sette det i parentes, f.eks. (smil), så det ikke kommer opp en smiley inni et ord du skriver...

Trykk Ok, og du er ferdig.

PS; Jeg har ikke vært på Maxi enda... men skal huske å se etter i tehylla når jeg er der!

Men når jeg merker av ikonet og klikker kopier så får jeg ikke til å lime det inn noe sted. Skjønner ikke hvor det blir av det...

Har funnet teen forresten! :o) Ultra hadde den, men takk for at du tenker på det!

Skrevet

Men når jeg merker av ikonet og klikker kopier så får jeg ikke til å lime det inn noe sted. Skjønner ikke hvor det blir av det...

Har funnet teen forresten! :o) Ultra hadde den, men takk for at du tenker på det!

Hvis du ikke har nyeste MSN får du ikke kopiert smileys direkte fra msn. Da må h*n som har det sende deg det...

Skrevet

Har du Msn 6.2? Tror den der kopieringa bare fungerer i Betaversjonen, Msn 7.0...

Skrevet

Har du Msn 6.2? Tror den der kopieringa bare fungerer i Betaversjonen, Msn 7.0...

Blæh. Visste det var for godt til å være sant. ;o)

Skrevet

det går greit å kopiere, serru, men umulig å lime inn noe sted. Har ikke prøvd å lime inn i Paint Shop Pro, men tror i grunn ikke det er mulig heller.

Du får be vedkommende sende over til deg, eller send meg en mail, så skal du få en link... *hysj-hysj*

:o)

Skrevet

Last ned 7.0 da vel :-)

Skrevet

Jeg var på Ultra på Bryn senteret i Oslo her om dagen, og fant den etterlyste teen. Gjett hvem jeg tenkte på da :-)

Etter det har jeg selvfølgelig glemt det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...