Idéfix Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har vært her inne av og til og ser at enkelte navn går igjen... Man danner seg jo et bilde av hvem dere er, men er DET riktig? Kort fortalt, hvem ER du? 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Trønder, student, jobber i hjemmesykepleie/rehab. når jeg har tid, alenemor og en av de "eldste" traverne på Dol. Blir 30 om kun kort tid *hyyyyyyyyl* That's me. Hvem er du? 0 Siter
Bitis Gabonica Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Trønder, student, jobber i hjemmesykepleie/rehab. når jeg har tid, alenemor og en av de "eldste" traverne på Dol. Blir 30 om kun kort tid *hyyyyyyyyl* That's me. Hvem er du? Har brukt DOL mer og mindre siden jeg var "fjortis". Kalte meg Windsong før. Ellers blir jeg 24 om ikke alt for lenge. Hvem jeg egentlig er kan vel diskuteres 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har brukt DOL mer og mindre siden jeg var "fjortis". Kalte meg Windsong før. Ellers blir jeg 24 om ikke alt for lenge. Hvem jeg egentlig er kan vel diskuteres Hvis jeg hadde villet si hvem jeg er, ville jeg ikke brukt nick. Og om jeg likevel oppgir alder, hårfarge, sivil status, alder osv - så ville jeg ikke kunne bevege meg såpass fritt som jeg syns jeg kan her. Hvorfor skulel vi si hvem vi var? 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Hvis jeg hadde villet si hvem jeg er, ville jeg ikke brukt nick. Og om jeg likevel oppgir alder, hårfarge, sivil status, alder osv - så ville jeg ikke kunne bevege meg såpass fritt som jeg syns jeg kan her. Hvorfor skulel vi si hvem vi var? Helt greit å være anonym her. Det er mange på Dol som vet hvem jeg er i RL, så jeg har ikke noe stort behov for å gjemme meg bort. Vil jeg prate om noe der jeg ikke vil oppgi hvem jeg er, så er ikke det noen sak... 0 Siter
Idéfix Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Hvis jeg hadde villet si hvem jeg er, ville jeg ikke brukt nick. Og om jeg likevel oppgir alder, hårfarge, sivil status, alder osv - så ville jeg ikke kunne bevege meg såpass fritt som jeg syns jeg kan her. Hvorfor skulel vi si hvem vi var? Det spiller ingen rolle for meg hvem dere er, og om noen vet alder, yrke/student eller sivilstatus er man allikevel anonym. Så ingen grunn, bare nysgjerrighet!! Selv er jeg jente, fra Oslo, nysingel og jobber med barn! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg er gift og har to barn. Jobber litt og studerer litt. Travle dager... Og jeg er 31 år. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg er en dame på 47 år, skilt og har to barn på snart 22 og 17. Jeg begynte på dol for 6 år siden, men har vært borte i perioder. Vært mest aktiv i sykdomsperioder som jeg nå heldigvis er ferdig med......bank i bordet....... Nå jobber jeg, studerer og er aktiv i politikk, men titter innom sånn av og til av en gammel vane:) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Kvinne, 32, gift, ett barn (foreløpig). 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 hei, er alenemamma til 3 barn, 39 år, tidligere flyvertinne nå har jeg tatt utdannelse innen webdesignar og trives kjempebra med dette:-) har brukt dol siden 1999 tror jeg, med samme nick som jeg har nå, men har vært borte i kortere og lengre perioder:-) også bor jeg på Sørlandet;-) 0 Siter
Soplimen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 hei, er alenemamma til 3 barn, 39 år, tidligere flyvertinne nå har jeg tatt utdannelse innen webdesignar og trives kjempebra med dette:-) har brukt dol siden 1999 tror jeg, med samme nick som jeg har nå, men har vært borte i kortere og lengre perioder:-) også bor jeg på Sørlandet;-) Ja, og så bor du her i Kjøpmannsvik;) 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Ja, og så bor du her i Kjøpmannsvik;) nope:-) i kristiansand... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Kvinne, 34 år, gift, har tre barn på 1, 3,5 og snart 6 år. Bor i Kristiansand. Har DOL'et mer eller mindre siden 98/99. 0 Siter
Soplimen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 nope:-) i kristiansand... Kom og besøk meg i busjen da;) 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Kom og besøk meg i busjen da;) tulleinlegg.. 0 Siter
Soplimen Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 tulleinlegg.. Det er det vel ikke. Jeg er i Høvåg. 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det er det vel ikke. Jeg er i Høvåg. ok:-) hehehe misforstod vel det der litt!, beklager:-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Mann, 33, gift, skilt og gift igjen. Et barn fra hvert ekteskap. Bor i Oslo, og er en av dem som har funnet min livsledsager på debattforumene her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.