Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok:-) hehehe misforstod vel det der litt!, beklager:-)

Jeg tror faktisk at hele gjengen her inne har noya i kveld:-)

Akkurat nå er jeg i Njords vei:-)

Skrevet

Kvinne, 36 år, ett barn, bor både her og der, interessert i kunst, musikk, film, bøker og alt det der.

Skrevet

Jeg tror faktisk at hele gjengen her inne har noya i kveld:-)

Akkurat nå er jeg i Njords vei:-)

neida, har ikke noja jeg:-) bare misforstod svaret ditt litt...

beklager det:-)

jeg er for anledningen alene hjemme sammen med min 4 åring, sliten etter tur og masse jobbing i dag så vi legger oss tidlig tenker jeg, han sover allerede:-)

Skrevet

Dame! (hører du Flisa!), 38 år, gift, 4 barn: 5,10,13 og 15 år, 2 katter: en kjempediger perserblanding farge "dilluted calico", og en abyssiner7burmeser-blanding, farge blå.

Sykepleiestudent, har gammal Volvo og bor midt i Norge. Kanskje litt til venstre for midten.

Har vært på dol siden sommeren 2000, sånn ca., da minstejenta var baby.

landsbyidioten
Skrevet

Jeg var her for lenge siden. -99 tror jeg det var. Nå er jeg lei meg fordi noe abstrakt styrer valgene jeg tar, tvinger meg til å jobbe med ting jeg ikke takler, og i tillegg er jeg alene og brisen og desillusjonert og sentimental, og for å toppe det hele fyller jeg 30 på fredag.

Ellers er jeg kvinne og har to barn og akter å stikke innom her innimellom framover.

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Who am I....

Wow.. Når alt som tenkes kan går galt.... da er jeg i hovedrollen!

Du vil ikke tro det om du fikk lese det. Men jeg er jeg utstyrt med seige gener fra en bitteliten gard uppi Gudbrandsdalen, samt en optimistisk nysjerrighet på hva som skjer i neste episode av livet så jeg blir vel å treffe på dol enda en tid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...