Gå til innhold

God morgen dolere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si noe annet enn at jeg hadde det ganske morsomt igår kveld.

Nå som jeg har sovet lenge og blitt kvitt migrenen som slo meg ut i morges.

I tillegg har jeg fått vite at jeg under krimmen igår hadde sagt at jeg ikke kunne se med begge øynene og spurt i ett "hvem er det?" når rollefigurene kom på skjermen.

Når jeg nå også ser at jeg har tastet i vei på dol (og sendt noen rare mailer her og der) så kan jeg vel konkludere med at jeg hadde en ganske morsom kveld men, vel, litt for mye å drikke.

Heldigvis har vi barnefri denne helgen ;)

Skrevet

Du hadde det nok morsomt, ja!!!!

Hihi.....

Hørtes hæææærlig ut med fri i helgen.

Jeg må slite for tilværelsen, skal på arbeid nå, kl 1500.

;(

Skrevet

Tror du må ha innehatt den uoffisielle rekorden i skrivefeil i går kveld ja... ;o)

Skrevet

Det har vært veldig hyggelig å lese innleggene og kommentarene dine fra i går.

Takk for underholdningen - og i dag er det lørdag, så det er bare å sprette en flaske i kveld også.

Det skal i alle fall jeg ...

Gjest malun
Skrevet

Hehe, ja jeg var ganske bedugget i går, men du tok jaggu kaka! ;o)

Skrevet

Hehe, ja jeg var ganske bedugget i går, men du tok jaggu kaka! ;o)

Ja ja. Men til mitt forsvar så er det ikke ofte jeg drikker så mye, altså.

;)

Skrevet

Det har vært veldig hyggelig å lese innleggene og kommentarene dine fra i går.

Takk for underholdningen - og i dag er det lørdag, så det er bare å sprette en flaske i kveld også.

Det skal i alle fall jeg ...

Ja det tok litt av, men men, det er ikke ofte jeg drikker så mye da. :)

Ikveld blir det farris ;)

Skrevet

Tror du må ha innehatt den uoffisielle rekorden i skrivefeil i går kveld ja... ;o)

Det var ikke alt jeg skjønte heller, da jeg idag leste gjennom det jeg hadde skrevet idag. Har visst sendt noen rare mailer også.

Ikveld blir det farris ;)

Skrevet

Du hadde det nok morsomt, ja!!!!

Hihi.....

Hørtes hæææærlig ut med fri i helgen.

Jeg må slite for tilværelsen, skal på arbeid nå, kl 1500.

;(

Fri og fri. Nå må jeg nok snart begynne å gjøre det jeg egentlig skulle gjøre i helgen.

Og ikveld skal jeg ikke taste feil. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har sterke nerver. Det må du ha. Hvis jeg våkner dagen etter en kule og finner ut at jeg har sendt mailer både hit og dit i fylla, kan fort angsten innhente meg.

hare1365380455
Skrevet

Ja, det virket som om du hadde det ganske så morsomt! Så du fant verktøylinjen til slutt?

Skrevet

Ja, det virket som om du hadde det ganske så morsomt! Så du fant verktøylinjen til slutt?

hehe jeg ga opp. Gikk og la meg isteden. Hadde visst sendt nok tullemailer rundt.

Men det var gøy, jeg husker ihvertfall at jeg satt og lo ganske mye igår kveld. Men jeg husker ikke hva jeg så på tv av krimmen, og husker heller ikke når vi la oss. Men det var etter det siste innlegget ihvertfall.

Skrevet

Du har sterke nerver. Det må du ha. Hvis jeg våkner dagen etter en kule og finner ut at jeg har sendt mailer både hit og dit i fylla, kan fort angsten innhente meg.

Jeg sjekket hva jeg hadde sendt av mailer, og det var stort sett fyllerør. Og bare til noen jeg kjenner, så jeg tror det går bra ;)

Mailene var ikke så forståelige utover kvelden, men det var ihvertfall ikke noen, hva heter det, kompromitterende greier jeg hadde sendt. :)

Jeg er i fin form nå, hehe.

hare1365380455
Skrevet

Lurer på hvorfor man absolutt må sende mailer til alle når man har drukket?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Aner ikke. Den slags har jeg blitt forskånet for.

hare1365380455
Skrevet

hehe jeg ga opp. Gikk og la meg isteden. Hadde visst sendt nok tullemailer rundt.

Men det var gøy, jeg husker ihvertfall at jeg satt og lo ganske mye igår kveld. Men jeg husker ikke hva jeg så på tv av krimmen, og husker heller ikke når vi la oss. Men det var etter det siste innlegget ihvertfall.

Jeg lo også..:) Jeg kom hjem fra jobb litt etter ti, og da jeg kom inn her var du i farta! Ble det dansing?;)

Skrevet

Jeg lo også..:) Jeg kom hjem fra jobb litt etter ti, og da jeg kom inn her var du i farta! Ble det dansing?;)

Det ble dansing opp trappa fordi trappa gynga for mye. En slags trappedans med mye latter. Heldigvis var det vegger å støtte seg til, hehe ;)

Og jeg fant i det minste senga.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg sjekket hva jeg hadde sendt av mailer, og det var stort sett fyllerør. Og bare til noen jeg kjenner, så jeg tror det går bra ;)

Mailene var ikke så forståelige utover kvelden, men det var ihvertfall ikke noen, hva heter det, kompromitterende greier jeg hadde sendt. :)

Jeg er i fin form nå, hehe.

Du er hvertfal heldig at du bare sender mailer i fylla..det er i det minste gratis..

Jeg sender aldri mailer, derimot er det veldig artig å ringe alle på tlf listen, begynner på A og jobber meg gjennom..

Ikke rart jeg har høye telefonregninger.. *sukk*

Skrevet

Du er hvertfal heldig at du bare sender mailer i fylla..det er i det minste gratis..

Jeg sender aldri mailer, derimot er det veldig artig å ringe alle på tlf listen, begynner på A og jobber meg gjennom..

Ikke rart jeg har høye telefonregninger.. *sukk*

Sjekk mailen din. Tottlå og jeg har mottatt noe som var svært lite hyggelig. Lurer på om det er flere som har fått noe sånt.

*grøss*

Skrevet

Det vet jeg ikke, hare.

Det blir bare veldig logisk å begynne å sende mail etter noen glass.

Kan ikke forklare det, men, som MP sa, det er i det minste ikke så dyrt som om jeg begynte å ringe til noe. Det gjør jeg ihvertfall ikke. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...