Gå til innhold

Idol - årets sandra

Anbefalte innlegg

Gjest Årets sandra
Skrevet

Mari er årets sanda. Kan ikke synge, men ser bra ut og har rocka stil.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei nei nei. Mari er MYE flinkere enn Sandra

Gjest Årets sandra
Skrevet

Nei nei nei. Mari er MYE flinkere enn Sandra

Nei! Hun ser bra ut. Og hun kan bevege seg. Men synge... DET kan hun ikke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei! Hun ser bra ut. Og hun kan bevege seg. Men synge... DET kan hun ikke.

Vil påstå Sandra ser bedre ut en Mari. Men hver sin smak. Sandra kan ikke synge i hele tatt, selvfølgelig er Mari bedre!

Synes heller Tone eller Cindy er årets Sandra.. De virker jo helt lost i intervjuer

Gjest Årets sandra
Skrevet

Vil påstå Sandra ser bedre ut en Mari. Men hver sin smak. Sandra kan ikke synge i hele tatt, selvfølgelig er Mari bedre!

Synes heller Tone eller Cindy er årets Sandra.. De virker jo helt lost i intervjuer

Jeg tenkte ikke på skarpheten. Men det faktum at de ikke kan synge. Tone og Cindy synger begge bra. Intervjuer har jeg ikke fulgt med på. Sandra kunne ikke synge, men hadde pupper og var søt. Mari kan ikke synge, men er rocka og kan danse. Ikke det samme nei, men noe av det samme.

Derfor

Skrevet

helt enig. Hun kan ikke synge i det hele tatt. Jeg skjønner ikke dommerne. De er jo store tilhengere av henne. Spesielt han ene

Gjest someone out there
Skrevet

Jeg tenkte ikke på skarpheten. Men det faktum at de ikke kan synge. Tone og Cindy synger begge bra. Intervjuer har jeg ikke fulgt med på. Sandra kunne ikke synge, men hadde pupper og var søt. Mari kan ikke synge, men er rocka og kan danse. Ikke det samme nei, men noe av det samme.

Derfor

jeg vil bare si at jeg synes det er så tåpelig når dere kritiserer dem på den måten..det at dere ikke synes noen synger bra,at de kun er pene, kan danse osv, er ikke ensbetydende med at de må være korka i huet! det virker som dere synes dere har rett til å rakke ned på alle som ser bra ut men som kanskje ikke har den sterkeste stemmen..sandra hadde ikke den sterkeste stemmen, men hun så bra ut..og hun framsto vel ikke som noen dum blondine på tv akkurat? hun stemte ikke seg selv frem, det var det seerne som gjorde..hun meldte seg bare på idol slik som mange andre håpefulle som forøvrig var MYE dårligere enn henne til å synge, og hun var heldig som kom så langt..jeg mener bare at det er barnslig å rakke ned på alt og alle på den måten, de fleste av dem er sikkert usikkre og fremstår litt annerledes på TV enn de er i virkeligheten, de gjør bare sitt beste og de er nok klar over at de er megaheldige som er med i finalen.

Gjest Kåre med Håret
Skrevet

Det er i tilfelle et kompliment. Sandra og Margareth er de to idolene fra i fjor som har gjort det best i etterkant.

Gjest M.Angelica
Skrevet

jeg vil bare si at jeg synes det er så tåpelig når dere kritiserer dem på den måten..det at dere ikke synes noen synger bra,at de kun er pene, kan danse osv, er ikke ensbetydende med at de må være korka i huet! det virker som dere synes dere har rett til å rakke ned på alle som ser bra ut men som kanskje ikke har den sterkeste stemmen..sandra hadde ikke den sterkeste stemmen, men hun så bra ut..og hun framsto vel ikke som noen dum blondine på tv akkurat? hun stemte ikke seg selv frem, det var det seerne som gjorde..hun meldte seg bare på idol slik som mange andre håpefulle som forøvrig var MYE dårligere enn henne til å synge, og hun var heldig som kom så langt..jeg mener bare at det er barnslig å rakke ned på alt og alle på den måten, de fleste av dem er sikkert usikkre og fremstår litt annerledes på TV enn de er i virkeligheten, de gjør bare sitt beste og de er nok klar over at de er megaheldige som er med i finalen.

"sandra framsto vel ikke som noen dum blondine på tv akkurat?"

Hehehehheheehheehheehehheheehhehhahhahahaahahh.. det var dagens :D

Gjest someone out there..
Skrevet

"sandra framsto vel ikke som noen dum blondine på tv akkurat?"

Hehehehheheehheehheehehheheehhehhahhahahaahahh.. det var dagens :D

så fordi hun var søt,hadde pupper, og ikke kunne synge like bra som mange av de andre, framsto hun som en dum blondie?da måtte hun være totalt blottet for vett i hue? jeg følgte med på idol jeg, og synes å huske at hun fremsto som sympatisk,blid og søt jente..kan ikke huske noen spesielle kommentarer hun kom med som tydet på at hun var spesielt dummere enn de andre..det jeg derimot irriterte meg over og kan være enig i er at det var tåpelig at hun kom så langt når hun åpenbart ikke hadde særlig mye å bidra med sangmessig..men igjen, det var ikke HENNES feil at hun kom så langt..det var ikke HUN som var så idiot å stemme seg selv frem, det var seerne!

Gjest M.Angelica
Skrevet

så fordi hun var søt,hadde pupper, og ikke kunne synge like bra som mange av de andre, framsto hun som en dum blondie?da måtte hun være totalt blottet for vett i hue? jeg følgte med på idol jeg, og synes å huske at hun fremsto som sympatisk,blid og søt jente..kan ikke huske noen spesielle kommentarer hun kom med som tydet på at hun var spesielt dummere enn de andre..det jeg derimot irriterte meg over og kan være enig i er at det var tåpelig at hun kom så langt når hun åpenbart ikke hadde særlig mye å bidra med sangmessig..men igjen, det var ikke HENNES feil at hun kom så langt..det var ikke HUN som var så idiot å stemme seg selv frem, det var seerne!

"så fordi hun var søt,hadde pupper, og ikke kunne synge like bra som mange av de andre, framsto hun som en dum blondie?"

Ikke pga utseende, men pga uttalelser og oppførsel. Men det spørs vel på øye som ser eller noe sånt.. :)

At hun gikk videre fordi folk stemte på henne osv har jeg vel ikke sagt noe om?

Skrevet

Nei nei... David er årets Sandra.

Ser tøff ut, har kult image og alt det der, men ikke noe særlig å høre på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Derfor

De fleste jenter har vel pupper :P

Hihi..(måtte bare kommentere) =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei nei... David er årets Sandra.

Ser tøff ut, har kult image og alt det der, men ikke noe særlig å høre på.

Ja utseendemessig ser jeg ikke forskjell en gang! :D Hihi

Er enig med deg. Han er ganske oppskrytt :)

Gjest Årets sandra
Skrevet

Jeg skriver at Sandra ikke kunne synge, men at hun hadde utseende med seg, søt og store pupper. Jeg sa ingenting om hvor dum hun er. På samme måte sier jeg ingenting om hvor lur denne Mari er, men at hun ikke kan synge, men hun har utseende på sin side(rocka) og kan i tillegg bevege seg tøft(danse).

Så, ingen trenger å være dum i denne sammenhengen. Men det må være lov å diskutere om deltakerne har utseende på sin side o g om dem kan synge. Det er jo det det dreier seg om. For min del kan de være med i mensaklubben, eller dumme som brød. Det har ingenting med saken å gjøre.

Jeg ville bare si at jeg ser på Maria som

Gjest someone out there..
Skrevet

"så fordi hun var søt,hadde pupper, og ikke kunne synge like bra som mange av de andre, framsto hun som en dum blondie?"

Ikke pga utseende, men pga uttalelser og oppførsel. Men det spørs vel på øye som ser eller noe sånt.. :)

At hun gikk videre fordi folk stemte på henne osv har jeg vel ikke sagt noe om?

å?hvilke uttalelser og hvilken oppførsel?er bare nysgjerrig, trenger en grunn til å misslike henne..hehe..*misunnelig* neida, men jeg husker bare at hun smilte og oppførte seg sånn uskyldig og sånn hele tiden..husker ikke at jeg tenkte at hun var særlig blond i huet.:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...