Gå til innhold

har så mye luft i magen og jeg skal ut i kveld. Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Tamina
Skrevet

har hatt løs avføring og i tilegg luft fra tarmen som lukter skikkelig surt. Skal over til noen venner i kveld, og lurer på om jeg skal melde avbud pga dette.

Finnes det noen kjerringråd jeg kan bruke som kan hjelpe i løpet av kvelden?

Gjest LucySky
Skrevet

Få ut det som er i tarmen!

Hvis du ikke bor for langt fra døgnåpent apotek, så dra og kjøp deg en eske Immodium. Ta to med det samme, så venter du en time og tar en til.

Da stopper du i alle fall å fly på do for en stund.

Personlig ville jeg synes det bare var sånn passe gøy å ha besøk av ei med dårlig mage mht smitte, men det er jo en annen sak ...

lalala1365380457
Skrevet

husker at på midt i smørøyet for mange mange år siden så gav de et tips for å få ut luft fra magen..legg deg i pluto(?)stilling en stund, så kommer gassen ut.. altså på knær, overkroppen og armene skal ligge i bakken...(rumpa i været)..hvis du skjønner hva jeg mener, hehe..

Gjest Tamina
Skrevet

Hvis du ikke bor for langt fra døgnåpent apotek, så dra og kjøp deg en eske Immodium. Ta to med det samme, så venter du en time og tar en til.

Da stopper du i alle fall å fly på do for en stund.

Personlig ville jeg synes det bare var sånn passe gøy å ha besøk av ei med dårlig mage mht smitte, men det er jo en annen sak ...

Dette er ikke smittsomt, men jeg har en irritabel tykktarm. Vet ikke om du hadde syntes det var like ille om en veninne som kom over til deg hadde det?

Gjest Tamina
Skrevet

husker at på midt i smørøyet for mange mange år siden så gav de et tips for å få ut luft fra magen..legg deg i pluto(?)stilling en stund, så kommer gassen ut.. altså på knær, overkroppen og armene skal ligge i bakken...(rumpa i været)..hvis du skjønner hva jeg mener, hehe..

ok skal prøve:)

Gjest LucySky
Skrevet

Dette er ikke smittsomt, men jeg har en irritabel tykktarm. Vet ikke om du hadde syntes det var like ille om en veninne som kom over til deg hadde det?

Nei, jeg har irritabel tykktarm selv.

:)

Det er derfor jeg ofte bruker Immodium eller andre likende preparater.

Gjest tamina
Skrevet

Nei, jeg har irritabel tykktarm selv.

:)

Det er derfor jeg ofte bruker Immodium eller andre likende preparater.

nei jeg kan ikke bruke imodium pga at jeg er tarmoperert. (litt komplekse grunner). Da risikerer jeg å gjøre situasjonen enda verre. Utfodringen blir å få vekk luften i magen så jeg ikke blir helt oppblåst hele kvelden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...