Freya Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Flott, da vet jeg hvor jeg skal legge tempoet Det de sier er vel "snakketempo", slik at du kan f.eks. jogge og snakke samtidig uten at du blir altfor andpusten. Det er vel rundt 140-160 slag det. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Magen blir nok ikke så mye flatere med situps alene, du må nok kombinere det med endrede matvaner og generell fysisk trening. Mitt råd er at du ikke er så utålmodig. De fleste som trener for å ta igjen det tapte på kort tid, er som regel de første til å gi seg med å trene fordi de ikke ser resultatene raskt nok. Hvorfor haster dette så jævlig nå? Du har vel ikke trent på mange, mange år, så ta deg god tid. Ha som mål å komme deg i form og endre livsstil, så kommer resultatene etterhvert. Etter min mening har du nå feil fokus. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Takker. På teningssenteret er det en tredemølle som viser pulsen. Vet du hvilken puls som er best å holde seg til for å komme i bedre form? Da er det bra å trene en økt i hver sone pr uke Sone 1 restitusjon (gjerne dagen etter sone 4):50-60 Sone 2 utholdenhet:60-70 Sone 3 kondis 70-85 Sone 4 intervall 85-100. 0 Siter
Gjest magens Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Magen blir nok ikke så mye flatere med situps alene, du må nok kombinere det med endrede matvaner og generell fysisk trening. Mitt råd er at du ikke er så utålmodig. De fleste som trener for å ta igjen det tapte på kort tid, er som regel de første til å gi seg med å trene fordi de ikke ser resultatene raskt nok. Hvorfor haster dette så jævlig nå? Du har vel ikke trent på mange, mange år, så ta deg god tid. Ha som mål å komme deg i form og endre livsstil, så kommer resultatene etterhvert. Etter min mening har du nå feil fokus. Synes jeg ser en klar forbedring på magen etter veldig kort tid med sit ups jeg. Musklene blir fo fort mer definerte. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Synes jeg ser en klar forbedring på magen etter veldig kort tid med sit ups jeg. Musklene blir fo fort mer definerte. Det kan tenkes det, fordi det kommer helt ann på hvor stor magen er fra før. Har du en realtivt flat mage fra før så vil du se forbedringner raskt. Men har du litt stor mage fra før, så vil du ikke se forandringene like godt. 0 Siter
Gjest magens Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det kan tenkes det, fordi det kommer helt ann på hvor stor magen er fra før. Har du en realtivt flat mage fra før så vil du se forbedringner raskt. Men har du litt stor mage fra før, så vil du ikke se forandringene like godt. Ok, takk:).. da er ikke magen min så verst fra før den da.. hihi.. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ok, takk:).. da er ikke magen min så verst fra før den da.. hihi.. Hehe, det tror ikke jeg heller, du hadde nok en rimelig flat og sexy mage fra før og mindre sexy er den nok ikke nå etter litt trening:-) 0 Siter
Gjest magens Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Hehe, det tror ikke jeg heller, du hadde nok en rimelig flat og sexy mage fra før og mindre sexy er den nok ikke nå etter litt trening:-) Du er snill ass.. 0 Siter
lurulf Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da er det bra å trene en økt i hver sone pr uke Sone 1 restitusjon (gjerne dagen etter sone 4):50-60 Sone 2 utholdenhet:60-70 Sone 3 kondis 70-85 Sone 4 intervall 85-100. Det var helt andre nivåer enn det Freya foreslo... 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Magen blir nok ikke så mye flatere med situps alene, du må nok kombinere det med endrede matvaner og generell fysisk trening. Mitt råd er at du ikke er så utålmodig. De fleste som trener for å ta igjen det tapte på kort tid, er som regel de første til å gi seg med å trene fordi de ikke ser resultatene raskt nok. Hvorfor haster dette så jævlig nå? Du har vel ikke trent på mange, mange år, så ta deg god tid. Ha som mål å komme deg i form og endre livsstil, så kommer resultatene etterhvert. Etter min mening har du nå feil fokus. jeg er slank ellers, og det er ikke så veldig mye fett på magen (når jeg strammer blir den flat, og når jeg presser for å kjenne musklene er det bare noen cm inn til de). derfor jeg lurer spesielt på om mage vil bli flatere ved situps. mange mang år? tja, fjorsommer..lenge nok forsåvidt 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det var helt andre nivåer enn det Freya foreslo... Ja, for jeg tenkte på prosent av makspuls, f. eks. En på 30 år har en teoretisk makspuls på 188. Da blir sone 3: 132-160 slag i minuttet. Sone 3 er bra som fettforbrenning, men hvis du vil ha bedre kondis bør du satse på sone 2 og 4. Hvor gammel er du? 0 Siter
lurulf Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Ja, for jeg tenkte på prosent av makspuls, f. eks. En på 30 år har en teoretisk makspuls på 188. Da blir sone 3: 132-160 slag i minuttet. Sone 3 er bra som fettforbrenning, men hvis du vil ha bedre kondis bør du satse på sone 2 og 4. Hvor gammel er du? Jeg er 39 år. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg er 39 år. Da er din teoretiske makspuls 183, og dine soner blir slik: sone 1: 91-109 sone 2: 109-127 sone 3: 127-155 sone 4: 155-18 0 Siter
lurulf Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Da er din teoretiske makspuls 183, og dine soner blir slik: sone 1: 91-109 sone 2: 109-127 sone 3: 127-155 sone 4: 155-18 Takk for hjelpen, dette var tall som jeg klarer å forholde meg til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.