Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har ikke sett noe av ham på aldri så lenge. 0 Siter
sheba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Sheba lurer også litt på det................... han har kanskje tatt seg en ferie:-) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart? feks hva heter rasen når en indianer og hvit får barn? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart? feks hva heter rasen når en indianer og hvit får barn? Hvitianer? 0 Siter
Gjest nickedokka Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart? feks hva heter rasen når en indianer og hvit får barn? Heter ikke det mestis tro? ;o) 0 Siter
Champagne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart? feks hva heter rasen når en indianer og hvit får barn? Det heter mestis. Men jeg lurer på hvorfor det er så mange pakistanere i Norge. Ikke for at de gjør meg noe, men det er da ikke krig i Pakistan? Får de asyl, gjenforening eller hva? 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det heter mestis. Men jeg lurer på hvorfor det er så mange pakistanere i Norge. Ikke for at de gjør meg noe, men det er da ikke krig i Pakistan? Får de asyl, gjenforening eller hva? Gjenforening? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det heter mestis. Men jeg lurer på hvorfor det er så mange pakistanere i Norge. Ikke for at de gjør meg noe, men det er da ikke krig i Pakistan? Får de asyl, gjenforening eller hva? Vet du virkelig ingenting om hvorfor pakistanerne begynte å komme til Norge? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vet du virkelig ingenting om hvorfor pakistanerne begynte å komme til Norge? De begynte å komme som arbeidsinnvandrere, men det er det jo blitt slutt på for lenge siden. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det heter mestis. Men jeg lurer på hvorfor det er så mange pakistanere i Norge. Ikke for at de gjør meg noe, men det er da ikke krig i Pakistan? Får de asyl, gjenforening eller hva? De får ikke asyl, men hvis du tenker litt så forstår du at mange av dem har vært her lenge. Og mange av de unge som ser ut som pakistanere er egentlig norsk-pakistenere som er her fordi foreldrene kom hit på 60-tallet og fikk barn her. De er ferdig utdannet, gifte og har fått barn også. I noen tilfeller forekommer tvangsekteskap, og i flere tilfeller arrangerte ekteskap med slektninger og kjente i Pakistan. Når de er gift må de gjenforenes med sin ektefeller. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 De begynte å komme som arbeidsinnvandrere, men det er det jo blitt slutt på for lenge siden. Arbeidsinnvandrerne er her fortsatt. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 savner jeg. PC-kræsj igjen? Det er ikke så lenge siden hun var her. 0 Siter
Champagne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 De får ikke asyl, men hvis du tenker litt så forstår du at mange av dem har vært her lenge. Og mange av de unge som ser ut som pakistanere er egentlig norsk-pakistenere som er her fordi foreldrene kom hit på 60-tallet og fikk barn her. De er ferdig utdannet, gifte og har fått barn også. I noen tilfeller forekommer tvangsekteskap, og i flere tilfeller arrangerte ekteskap med slektninger og kjente i Pakistan. Når de er gift må de gjenforenes med sin ektefeller. Ja, jeg snakker jo ikke om de som er født her, de er jo norske. Men det er mange i 20-årene som snakker veldig gebrokkent, og de kan ikke ha bodd her hele livet, da ville de vært bedre i norsk. 0 Siter
Champagne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vet du virkelig ingenting om hvorfor pakistanerne begynte å komme til Norge? Eh.. jo.. Hvorfor spør du om det? Det er da minst 30 år siden! De er jo norske nå, jeg snakker om de som kommer hit nå. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det er ikke så lenge siden hun var her. Skulle ikke hun på sykehuset, med litt dårlig tilgang til pc. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart? feks hva heter rasen når en indianer og hvit får barn? "Vi får legge inn et raseinnlegg så kommer han nok snart?" Om han så er i Kuala Lumpur og håndmater gatebarn, så lukter han nok at noen bruker "ukorrekte" uttrykk om rase og etnisk tilhørighet her på DOL :-) "................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Arbeidsinnvandrerne er her fortsatt. Men de er da gjerne norske nå. "..................................." 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Det heter mestis. Men jeg lurer på hvorfor det er så mange pakistanere i Norge. Ikke for at de gjør meg noe, men det er da ikke krig i Pakistan? Får de asyl, gjenforening eller hva? Du nevnte det selv: Familiegjenforening ved giftemål. Som regel og aller helt med søskenbarnet sitt fra Gurjat-provinsen i Pakistan hvor de fleste som bor i Norge kommer fra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.