Sør Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei, Jeg har det litt travelt i RL for øyeblikkket - ikke noe verre enn det! Takk for etterlysningen! Med vennlig hilsen 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg tror det er Dorthe som er dame. Men det kan selvsagt hende jeg tar feil. Klart jeg er dame ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Hei, Jeg har det litt travelt i RL for øyeblikkket - ikke noe verre enn det! Takk for etterlysningen! Med vennlig hilsen Bra at det ikke var noe verre enn det, og bra at du har et RL:) 0 Siter
mrxx Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Ingen får noenting igjennom med slik diskusjonsteknikk, men er det meningen? Hehe, jeg vil vel tro at alle som er opptatt av en sak ønsker å bli hørt og få gjennomslag. Så hva han ønsker har jeg ingen anelse om, tror ikke han selv ser hvordan har diskuterer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.