Gå til innhold

På kjøkkenet er det kvinnen som regjerer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, er vi ikke heldige :)

Ja - så slipper dere å gå med det forbaskede armbåndsuret. Dere har jo klokke på komfyren.

Skrevet

Ja - så slipper dere å gå med det forbaskede armbåndsuret. Dere har jo klokke på komfyren.

Hahaha - forbaskede armbåndsuret?

For et merkelig innlegg.

Skrevet

Aha!

I see...

Men jeg blir på dol jeg. Uansett.

Skrevet

Aha!

I see...

Men jeg blir på dol jeg. Uansett.

Du tenker helt feil. At noen spøker med deg behøver ikke bety at du skal forsvinne.

Jeg syns du er hyggelig. Men ikke bland kortene så godt, det er jo tydelig at du er lettskremt;)

Annonse

Skrevet

Du tenker helt feil. At noen spøker med deg behøver ikke bety at du skal forsvinne.

Jeg syns du er hyggelig. Men ikke bland kortene så godt, det er jo tydelig at du er lettskremt;)

:) God morgen.

Mente ikke at du ville skremme meg bort, tenkte mer på at jeg begynner å skjønner hvem du kan være.

Og at jeg blir her selv om noen vet hvem jeg er. Du kan jo si hvor du kjenner meg fra, så jeg får se om det stemmer det jeg tror.

Hva syns du om det?

Skrevet

:) God morgen.

Mente ikke at du ville skremme meg bort, tenkte mer på at jeg begynner å skjønner hvem du kan være.

Og at jeg blir her selv om noen vet hvem jeg er. Du kan jo si hvor du kjenner meg fra, så jeg får se om det stemmer det jeg tror.

Hva syns du om det?

Du er jo enda hyggeligere i RL;)

(Vi tar det siden)

Skrevet

(Vi tar det siden)

Ok. :)

Nå lurer jeg virkelig - Jeg vil gjerne vite hvem som kjenner meg igjen nå!

:)

Skrevet

(Vi tar det siden)

Vel?

Jeg venter fortsatt på at du skal gi deg tilkjenne.

"Vi tar det siden", skriver du....vel? Når siden?

Skrevet

Vel?

Jeg venter fortsatt på at du skal gi deg tilkjenne.

"Vi tar det siden", skriver du....vel? Når siden?

"Vel? Jeg venter fortsatt"

Tja, når er du hjemme - alene:-)

Skrevet

"Vel? Jeg venter fortsatt"

Tja, når er du hjemme - alene:-)

Du er faen meg ikke sann!

Du kan jo svare på om jeg har snakket med deg nå etter helgen, og hva snakket vi om da? Hvis du ikke kan svare på det, så tviler jeg på om du virkelig kjenner meg i RL.

Skrevet

Du er faen meg ikke sann!

Du kan jo svare på om jeg har snakket med deg nå etter helgen, og hva snakket vi om da? Hvis du ikke kan svare på det, så tviler jeg på om du virkelig kjenner meg i RL.

Kanskje du kunne hale epostadressa mi opp av killfilteret ditt igjen?;)

Annonse

Skrevet

Kanskje du kunne hale epostadressa mi opp av killfilteret ditt igjen?;)

Done.

Hvis det er rett adresse da. Jeg har fått mail om det samme fra to forskjellige mailadresser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...