Soplimen Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Ja, er vi ikke heldige Ja - så slipper dere å gå med det forbaskede armbåndsuret. Dere har jo klokke på komfyren. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Ja - så slipper dere å gå med det forbaskede armbåndsuret. Dere har jo klokke på komfyren. Hahaha - forbaskede armbåndsuret? For et merkelig innlegg. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Aha! I see... Men jeg blir på dol jeg. Uansett. 0 Siter
Soplimen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Aha! I see... Men jeg blir på dol jeg. Uansett. Du tenker helt feil. At noen spøker med deg behøver ikke bety at du skal forsvinne. Jeg syns du er hyggelig. Men ikke bland kortene så godt, det er jo tydelig at du er lettskremt;) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Du tenker helt feil. At noen spøker med deg behøver ikke bety at du skal forsvinne. Jeg syns du er hyggelig. Men ikke bland kortene så godt, det er jo tydelig at du er lettskremt;) God morgen. Mente ikke at du ville skremme meg bort, tenkte mer på at jeg begynner å skjønner hvem du kan være. Og at jeg blir her selv om noen vet hvem jeg er. Du kan jo si hvor du kjenner meg fra, så jeg får se om det stemmer det jeg tror. Hva syns du om det? 0 Siter
Soplimen Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 God morgen. Mente ikke at du ville skremme meg bort, tenkte mer på at jeg begynner å skjønner hvem du kan være. Og at jeg blir her selv om noen vet hvem jeg er. Du kan jo si hvor du kjenner meg fra, så jeg får se om det stemmer det jeg tror. Hva syns du om det? Du er jo enda hyggeligere i RL;) (Vi tar det siden) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Du er jo enda hyggeligere i RL;) (Vi tar det siden) Ok. Nå lurer jeg virkelig - Jeg vil gjerne vite hvem som kjenner meg igjen nå! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Du er jo enda hyggeligere i RL;) (Vi tar det siden) Vel? Jeg venter fortsatt på at du skal gi deg tilkjenne. "Vi tar det siden", skriver du....vel? Når siden? 0 Siter
Soplimen Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Skrevet 17. mars 2005 Vel? Jeg venter fortsatt på at du skal gi deg tilkjenne. "Vi tar det siden", skriver du....vel? Når siden? "Vel? Jeg venter fortsatt" Tja, når er du hjemme - alene:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 "Vel? Jeg venter fortsatt" Tja, når er du hjemme - alene:-) Du er faen meg ikke sann! Du kan jo svare på om jeg har snakket med deg nå etter helgen, og hva snakket vi om da? Hvis du ikke kan svare på det, så tviler jeg på om du virkelig kjenner meg i RL. 0 Siter
Soplimen Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Skrevet 18. mars 2005 Du er faen meg ikke sann! Du kan jo svare på om jeg har snakket med deg nå etter helgen, og hva snakket vi om da? Hvis du ikke kan svare på det, så tviler jeg på om du virkelig kjenner meg i RL. Kanskje du kunne hale epostadressa mi opp av killfilteret ditt igjen? 0 Siter
amber sun Skrevet 18. mars 2005 Skrevet 18. mars 2005 Kanskje du kunne hale epostadressa mi opp av killfilteret ditt igjen? Done. Hvis det er rett adresse da. Jeg har fått mail om det samme fra to forskjellige mailadresser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.