Champagne Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har langt hår som begynner å bli innpåslitent om natta. Sover dere med strikk i håret? Noen tips? Jada, jeg får vel klippe meg, ikke mas 0 Siter
Moraki Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har det som regel i en topp sånn at toppen er over puta.. 0 Siter
stromme Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 På puta, bak hodet, løst... Har aldri tenkt på det som noe problem..... 0 Siter
Moraki Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 På puta, bak hodet, løst... Har aldri tenkt på det som noe problem..... Problem? Selvsagt er dette et problem! Herregud da menneske, du forstår vel det?! Neida :-) 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har det som regel i en topp sånn at toppen er over puta.. I en litt løs strikk (vanlig "buksestrikk" sydd sammen). Jeg ble helt gal av det lange håret mitt, og av lange hår i senga. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har det bare løst jeg. Har aldri tenkt på at det skulle være et problem. Selv om jeg har langt hår så kan jeg ikke si at det hindrer meg i å sove. Tror jeg hadde fått mer noia med strikk i om natta. 0 Siter
Excelsion Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Får vondt i hodet av å ha det i strikk jeg, så jeg sover med det overalt =) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Håret har jeg på puta og har aldri sett det som noe problem. Da er det verre med armene, er liksom alltid en som er i veien, men det er det vel ingen som har noen løsning på? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Har aldri hatt håret i strikk når jeg har sovet, syns det er ubehagelig. Hvis jeg absolutt skal ha håret unna, fletter jeg det heller... 0 Siter
annegunn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Håret har jeg på puta og har aldri sett det som noe problem. Da er det verre med armene, er liksom alltid en som er i veien, men det er det vel ingen som har noen løsning på? Gubben sliter også med armene, strekker dem ut i alle retninger, pute oppå nattbordet med ene armen oppå der igjen og masse rare løsninger. Men det er visst verre når han skal ligge i sovepose og det er kaldt, sier han :-) 0 Siter
Line Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Håret mitt rekker til midt på ryggen. Har det som regel litt på sida, for jeg er så fæl til å legge meg på det så det blir for stramt. Det hender jeg fletter det og, men ikke ofte. Da må jeg i så fall ha et strikk som er veldig tynt... ekkelt å ligge på en "klump". 0 Siter
Niobe Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Håret mitt rekker til over halvveis ned på ryggen, og jeg fletter det før jeg legger meg. Ellers våkner jeg med DEN floka i nakken neste morgen... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Gubben sliter også med armene, strekker dem ut i alle retninger, pute oppå nattbordet med ene armen oppå der igjen og masse rare løsninger. Men det er visst verre når han skal ligge i sovepose og det er kaldt, sier han :-) Ja jeg syns faktisk armer er en oppskrytt greie ) Burde ihvertfall hatt hengsler så man kunne tatt dem av om natten. 0 Siter
morsan Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 hengende løst. hengende?? *lurer på hva slags sovestilling serendipity bruker* ;-)) 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har langt ustyrlig hår. Sammler hele håret i en dult på toppen av hodet. På den måten ligger ikke dulten, hårspringen eller noe hår i veien....!!!! 0 Siter
Niobe Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Jeg har langt ustyrlig hår. Sammler hele håret i en dult på toppen av hodet. På den måten ligger ikke dulten, hårspringen eller noe hår i veien....!!!! "Hårspringen"! Det er ingen tvil; du ER jærbu, du! De eneste jeg har hørt si "hårspringen" før, er mine søskenbarn på Bryne/Orre. 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 "Hårspringen"! Det er ingen tvil; du ER jærbu, du! De eneste jeg har hørt si "hårspringen" før, er mine søskenbarn på Bryne/Orre. Hihihi....... Hårstrikken, da??? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 På hue...hvor ellers. Jah, også en tuss i røven dah, åf kårs... *ser svenzk ut* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.