Gå til innhold

Hvor har du håret om natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har langt hår som begynner å bli innpåslitent om natta.

Sover dere med strikk i håret? Noen tips? Jada, jeg får vel klippe meg, ikke mas :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

6

• amber sun

5

• Niobe

5

• Luna21365380663

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har det som regel i en topp sånn at toppen er over puta..

Skrevet

På puta, bak hodet, løst... Har aldri tenkt på det som noe problem.....

Skrevet

På puta, bak hodet, løst... Har aldri tenkt på det som noe problem.....

Problem? Selvsagt er dette et problem! Herregud da menneske, du forstår vel det?!

Neida :-)

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har det som regel i en topp sånn at toppen er over puta..

I en litt løs strikk (vanlig "buksestrikk" sydd sammen). Jeg ble helt gal av det lange håret mitt, og av lange hår i senga.

Skrevet

Jeg har det bare løst jeg. Har aldri tenkt på at det skulle være et problem.

Selv om jeg har langt hår så kan jeg ikke si at det hindrer meg i å sove. Tror jeg hadde fått mer noia med strikk i om natta.

Skrevet

Får vondt i hodet av å ha det i strikk jeg, så jeg sover med det overalt =)

fei1365380229
Skrevet

Håret har jeg på puta og har aldri sett det som noe problem.

Da er det verre med armene, er liksom alltid en som er i veien, men det er det vel ingen som har noen løsning på?

Gjest Astral
Skrevet

Har aldri hatt håret i strikk når jeg har sovet, syns det er ubehagelig. Hvis jeg absolutt skal ha håret unna, fletter jeg det heller...

Skrevet

Håret har jeg på puta og har aldri sett det som noe problem.

Da er det verre med armene, er liksom alltid en som er i veien, men det er det vel ingen som har noen løsning på?

Gubben sliter også med armene, strekker dem ut i alle retninger, pute oppå nattbordet med ene armen oppå der igjen og masse rare løsninger.

Men det er visst verre når han skal ligge i sovepose og det er kaldt, sier han :-)

Skrevet

Håret mitt rekker til midt på ryggen. Har det som regel litt på sida, for jeg er så fæl til å legge meg på det så det blir for stramt.

Det hender jeg fletter det og, men ikke ofte. Da må jeg i så fall ha et strikk som er veldig tynt... ekkelt å ligge på en "klump".

Skrevet

Håret mitt rekker til over halvveis ned på ryggen, og jeg fletter det før jeg legger meg. Ellers våkner jeg med DEN floka i nakken neste morgen...

fei1365380229
Skrevet

Gubben sliter også med armene, strekker dem ut i alle retninger, pute oppå nattbordet med ene armen oppå der igjen og masse rare løsninger.

Men det er visst verre når han skal ligge i sovepose og det er kaldt, sier han :-)

Ja jeg syns faktisk armer er en oppskrytt greie :o) Burde ihvertfall hatt hengsler så man kunne tatt dem av om natten.

Skrevet

hengende løst.

hengende??

*lurer på hva slags sovestilling serendipity bruker* ;-))

Skrevet

Jeg har langt ustyrlig hår.

Sammler hele håret i en dult på toppen av hodet. På den måten ligger ikke dulten, hårspringen eller noe hår i veien....!!!!

Skrevet

Jeg har langt ustyrlig hår.

Sammler hele håret i en dult på toppen av hodet. På den måten ligger ikke dulten, hårspringen eller noe hår i veien....!!!!

"Hårspringen"!

Det er ingen tvil; du ER jærbu, du! De eneste jeg har hørt si "hårspringen" før, er mine søskenbarn på Bryne/Orre.

Skrevet

"Hårspringen"!

Det er ingen tvil; du ER jærbu, du! De eneste jeg har hørt si "hårspringen" før, er mine søskenbarn på Bryne/Orre.

Hihihi....... Hårstrikken, da???

Skrevet

På hue...hvor ellers.

Jah, også en tuss i røven dah, åf kårs...

*ser svenzk ut*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...