Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har langt hår jeg og, men jeg har det bare løst. Har aldri tenkt på det som et problem.. 0 Siter
Kjersti S Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Nå har jeg ikke det problemet lenger, klippet av meg mitt lange for et par år siden. Men jeg måtte ALLTID sove med fletter jeg - da det var på det lengste. Har nemlig akkurat nok fall i håret til at det floket seg veldig, og da måtte jeg stå og rive og slite med børsten for å se ut som folk.. Så fletter er flott! (Ble bare litt lei av at det var eneste alternativ jeg...) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har hatt ganske langt hår i mange år, og har aldri tenkt på at håret var noe problem om natta! Nå har jeg kort hår, og har fremdeles ikke noe problem med håret om natta :-) Når det gjelder videre sovestilling, ligger jeg på siden, med dyna trekt så høyt opp at den såvidt berører øret. Samtidig må den ikke ligge foran munn og nese - jeg må kunne puste inn kald og klar nattluft :-) Vi har forresten rundt 12 grader på soverommet om vinteren. Deilig! 12 grader er alt for varmt. Det er ikke kaldt nok før vannet i vannglasset fryser;o) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Fletter det i en lang flette bak. Hvis jeg har det løst eller i hestehale tugger det seg så atte. -nå har jeg vurdert å klippe meg siden førstemann ble født, og det er snart 6 år siden.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 12 grader er alt for varmt. Det er ikke kaldt nok før vannet i vannglasset fryser;o) Har ikke noe vannglass på soverommet... :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har ikke noe vannglass på soverommet... :-) Hehe... ikke ei pisspotte du kan se i heller da?;o) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg har ikke noe tips igrunn. Ligger med håret utslått, og mitt er ganske så langt. Orker ikke å ha strikk eller annet fjas i hodet verken natt eller dag - da får jeg fort hodepine. Eneste som er litt kjedelig, er at det kiler i ansiktet :-) men jeg drar automatisk med meg håret, når jeg legger meg fra side til side. Heller det enn å klippe meg kort. Jeg vet ikke hvor gammel jeg må bli før jeg gjør det en gang til. Trives ikke med det rett og slett. Dårlig tips ja :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hehe... ikke ei pisspotte du kan se i heller da?;o) Nei, dårlig med det her i huset, når badet ligger fem meter fra senga. Det var andre tider da vi studerte og bodde på en husmannsplass uten innlagt vann, med utedoen på andre siden av tunet. Da hadde vi pissepotte da - eller tisseglass, rettere sagt :-( 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Nei, kjære deg, ikke klipp deg! Flett håret da vel. Det gjorde jeg før. *spare spare* 0 Siter
Zarine Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har ikke store nok strikk.. Har utrolig tykt hår. Får ikke en vanlig hårstrikk rundt.. Sy ein sjølv. Kjempelett. Og så blir den akkurat så vid som du treng det. Stoffpølse, buksestrikk inni, sy igjen åpningen og voilà : passe stor hårstrikk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.