Gå til innhold

Filmen: "Gåten Jason Bourne"

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Org. tittel; "The Bourne Supremacy".Et denne bra? virker som det er en oppfølger til en film nr. 2, stemmer det? bør man isåfall ha sett nr. 1 først?. Lurer nå på om jeg skal "kaste" bort 1 t 44 min. på å se fimen...

Noen som har sett den!!

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Har ikke sett den selv, men her er linken til min favorittsökeside når det gjelder film. Se på "user comments", så kanskje noen har skrevet om du må se nr 1 först.

7 av 10 stjerner er ihverfall et godt tegn:)

http://www.imdb.com/title/tt0372183/

serendipity
Skrevet

Har ikke sett den selv, men her er linken til min favorittsökeside når det gjelder film. Se på "user comments", så kanskje noen har skrevet om du må se nr 1 först.

7 av 10 stjerner er ihverfall et godt tegn:)

http://www.imdb.com/title/tt0372183/

takk. det var 5 av 10 stjerner. ;-) og han som skrev her var ikke overbevist :-(

Gjest Shave my poodle
Skrevet

takk. det var 5 av 10 stjerner. ;-) og han som skrev her var ikke overbevist :-(

Hmm men generellt så har folk stemt 7,3 stjerner av 10, om du ser de gule stjernene?:)

Og om du ser til venstre på menyen og klikker på user comments så får du opp alle som har skrevet, som sikkert er mange flere enn han ene;)

Gjest Schneider
Skrevet

Begge filmene om Jason Bourne er bra!

Jeg synst at man bør se begge filmene i riktig rekkefølge. Den andre filmen referer endel til ting som skjer i første filmen.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Den er bra, men du bør nok se eneren først. Filmen fikk forresten plenty med terningkast 5 så vidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...