Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest patis

Eksen min vil at vi skal gi forholdet vårt en ny sjanse. Jeg har av ulike grunner vært i tvil, og ba om å få tid til å tenke over saken. Det var greit, sa han. Så viser det seg at han i mellomtida har bedt med seg en nettvenninne som han har hatt en heftig flørt med på byen og på nachspiel på hotellrom. Det skjedde selvsagt inegnting...

Hva skal man tro?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177254-eksmann-som-vil-pr%C3%B8ve-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest patis

Den som er singel, slik han er for tiden, kan gjøre hva han vil. Enten er dere sammen, eller så er dere ikke.

Du har jo rett i at han er singel, men kan han være seriøs når han dater andre samtidig som han vil bli sammen med meg igjen? Jeg får det ikke helt til å rime, men det er kanskje jeg som er for gammedags...

Gjest nopel

Du har jo rett i at han er singel, men kan han være seriøs når han dater andre samtidig som han vil bli sammen med meg igjen? Jeg får det ikke helt til å rime, men det er kanskje jeg som er for gammedags...

Nei, han er ikke seriøs. Ville ikke gitt han en ny sjanse.

Du visste jo ikke hva du ville. Han var singel da han var på daten, og uansett hva som skjedde på hotellrommet så var han ikke sammen med deg da det skjedde.

Mens du tenker syns jeg ikke du skal forvente at han ikke møter noen andre. Som sagt, dere er jo ikke sammen.

Annonse

Jeg er ikke helt enige med de andre her. Dersom han har bedt deg om en ny sjanse synes jeg ikke det hører noe steds hjemme å be med seg andre kvinner ut på hotellrom! Og at det ikke skjedde noe der ville tatt med en klype salt.

Jeg hadde ikke giddet å gi ham en sjanse til.

Du visste jo ikke hva du ville. Han var singel da han var på daten, og uansett hva som skjedde på hotellrommet så var han ikke sammen med deg da det skjedde.

Mens du tenker syns jeg ikke du skal forvente at han ikke møter noen andre. Som sagt, dere er jo ikke sammen.

Jaja, men han kan jo ikke ha så veldig seriøst ønske om å bli sammen med henne igjen, når han flyr på byen med andre damer.

Jeg hadde bedt han drite og dra!!

Gjest Elextra

Hva slags tidsperspektiv snakker vi om? Synes det er ganske avgjørende.

Om det er lenge siden han foreslo at dere skulle prøve igjen, og ikke har hørt noe fra deg, synes jeg det er ganske irrelevant hva han driver med. Men om dette skjedde et par dager etter forslaget virker han useriøs.

Annonse

Gjest patis

Hva slags tidsperspektiv snakker vi om? Synes det er ganske avgjørende.

Om det er lenge siden han foreslo at dere skulle prøve igjen, og ikke har hørt noe fra deg, synes jeg det er ganske irrelevant hva han driver med. Men om dette skjedde et par dager etter forslaget virker han useriøs.

Det har gått noen uker. Vi skulle komme sammen og snakke om en ukes tid var avtalen, men så skjer dette, og nå vet jeg sannelig ikke hva jeg skal tro.

Gjest patis

Med mindre du ved fastsettelsen av pausen nedla retningslinjer dere begge skulle følge mens du tenkte; har du ikke noe å reagere på etter mitt syn.

Jeg gjorde ikke det, men jeg blir veldg usikker på hvor seriøs han er når det kommer til å prøve igjen siden han sjekker ut andre i mellomtida. Vil han han meg bare for å ha noen, er det derfor han prøver ut andre. Er han ikke sikker? I så fall synes jeg ikke det er vits å satse. Jeg skriver her bare for å høre hva dere tror.

Gjest patis

Jeg er ikke helt enige med de andre her. Dersom han har bedt deg om en ny sjanse synes jeg ikke det hører noe steds hjemme å be med seg andre kvinner ut på hotellrom! Og at det ikke skjedde noe der ville tatt med en klype salt.

Jeg hadde ikke giddet å gi ham en sjanse til.

Jeg er veldig i tvil må jeg si. Fint at det er noen her som tenker som meg. De fleste ser ut til å mene at jeg ikke har noen grunn til å reagere. Jeg forstår ikke helt den tankegangen, men.....

Gjest bebba

Innlegget ditt er på ti linjer, men hvor mange år hadde dere sammen? Hvor villig er du til å tilgi, og hvor villig er han til å tilgi. Det handler om å gi og ta. Du må vurdere denne enkelt episoden, jeg får ikke nok opplysninger til å sette den i sammenheng med det som har skjedd før, som du vet om.

Gjest bebba

Jeg er veldig i tvil må jeg si. Fint at det er noen her som tenker som meg. De fleste ser ut til å mene at jeg ikke har noen grunn til å reagere. Jeg forstår ikke helt den tankegangen, men.....

Hvis du ikke forstår den tankegangen, har du grunn til å reagere. Det er du som må svare på det, ikke dolere. Du vet hvorvidt du kan stole på ham eller ikke.

Gjest patis

Men synes ikke du det sier litt om hvor viktig det er for han å få meg tilbake? Det er DET jeg egentlig spør om, selv om jeg formulerte meg litt klønete. Jeg tenker at det kan ikke bety så mye siden han sjekker opp andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...