Gå til innhold

Hver gang jeg jobber får jeg migrene

Anbefalte innlegg

Gjest assistenten4
Skrevet

Det er så vondt og irriterende! Jeg må ta migrenetablett, og fritiden blir ødelagt av migrene eller tabletten tar det bort. Hver gang jeg jobber (jobber helger) får jeg migrene. Tenk når jeg skal jobbe 100%! Jeg kan jo ikke jobbe og resten av tiden hjemme være dårlig. Jeg har små barn som jeg vil ha tid sammen med også. Og jeg vil jobbe.... Burde kanskje sykemeldt meg for en kort periode for å se om jeg hadde det bedre da, men jeg må jo jobbe. Jeg har en liten stilling, og jobber noen ekstravakter (ikke så mange nå). Det er heller ikke bare bare å finne en ny jobb som har roligere dager... Andre som har det som meg? Hva hadde du gjort?

Skrevet

Tror jeg hadde revurdert min jobbsituasjon hvis migrenen er så ille at den hindrer deg i å jobbe regelmessig.

Enten en annen type jobb, med mindre stress, eller en jobb der du selv kan bestemme arbeidstiden.

Hvis dette er mulig da, i dagens arb.situasjon er det jo heller ikke enkelt...

Sykemelding er i alle fall ikke løsningen, siden dette er mer eller mindre kronisk..?

Gjest assistenten4
Skrevet

Tror jeg hadde revurdert min jobbsituasjon hvis migrenen er så ille at den hindrer deg i å jobbe regelmessig.

Enten en annen type jobb, med mindre stress, eller en jobb der du selv kan bestemme arbeidstiden.

Hvis dette er mulig da, i dagens arb.situasjon er det jo heller ikke enkelt...

Sykemelding er i alle fall ikke løsningen, siden dette er mer eller mindre kronisk..?

Ja, det er jo kronisk. Jeg er veldig sjelden borte fra jobb pga migrene, da det starter mot slutten av arbeidsdagen eller når jeg kommer hjem og kan slappe av. Jeg burde jobbet mer pga at vi trenger penger, men jeg jobber så lite jeg kan nå pga at jeg ofte har migrene. Finnes en jobb hvor arbeidstiden er fleksibel og hvor man har minimalt med stress?

Skrevet

Ja, det er jo kronisk. Jeg er veldig sjelden borte fra jobb pga migrene, da det starter mot slutten av arbeidsdagen eller når jeg kommer hjem og kan slappe av. Jeg burde jobbet mer pga at vi trenger penger, men jeg jobber så lite jeg kan nå pga at jeg ofte har migrene. Finnes en jobb hvor arbeidstiden er fleksibel og hvor man har minimalt med stress?

Huff!

Migrene er noe dritt. Plaget med det selv, men jeg har heldigvis piller som har god effekt på meg!

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...