Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Uff, de var fæle de bildene. jeg så det på nyhetene på TV i kveld.

Skrevet

Det fosteret uten hode, var det et abortert foster?? Herregud det var jo digert!

I mange stater i USA er det visst ingen grense for hvor sent i svangerskapet man kan få utført abort. Har hørt at man punkterer hodet på barn sent i svangerskapet, for å lettere kunne trekke dem ut.

Skrevet

Det fosteret uten hode, var det et abortert foster?? Herregud det var jo digert!

Det er vel det som er greia deres. Finne bilder av fostre abortert på et VELDIG sent stadium (hvilket jo er helt lovlig enkelte steder), ta bilder av det og fortell alle at "dette fosteret ble abortert i 8. uke, mord mord mord". Gærne folk :/

Skrevet

Det er vel det som er greia deres. Finne bilder av fostre abortert på et VELDIG sent stadium (hvilket jo er helt lovlig enkelte steder), ta bilder av det og fortell alle at "dette fosteret ble abortert i 8. uke, mord mord mord". Gærne folk :/

...og i tillegg forfalske bilder etter hjertens lyst.

"...................................."

Gjest ikke øk grensen!
Skrevet

I mange stater i USA er det visst ingen grense for hvor sent i svangerskapet man kan få utført abort. Har hørt at man punkterer hodet på barn sent i svangerskapet, for å lettere kunne trekke dem ut.

I Russland er grensen helt fram til termin. Grusomt. Leste artikkel i avis på nettet. Det lages dokumentar om det.

Gjest ikke øk grensen!
Skrevet

...og i tillegg forfalske bilder etter hjertens lyst.

"...................................."

Gjør de det?

Skrevet

Gjør de det?

Du skal ikke se bort fra det.

"....................................."

Skrevet

Ja, nettopp. Jeg har sett akkurat det bildet før.. og da sto det at det var et foster i tredje trimester.

Skrevet

Ja, det er det som vert kalt "partial birth abortion" . Det er absolutt grusomt. Det var dette det var så mykje bråk om nylig, ein ville forby denne bestialske abortmetoden. Men neida, ikkje tråkk på kvinners rettigheter...! Blærgh!

Fri abort i USA er fri abort fram til termin. Av og til blir barnet født levande, og da hender det seg at dei legg det til sides til det frys i hel.

Skrevet

Han får nok dessverre *ingen* inn på tinget på ei miniatyrliste. Betre å få inn abortmotstandarar på normale lister.

Skrevet

Ja, det er det som vert kalt "partial birth abortion" . Det er absolutt grusomt. Det var dette det var så mykje bråk om nylig, ein ville forby denne bestialske abortmetoden. Men neida, ikkje tråkk på kvinners rettigheter...! Blærgh!

Fri abort i USA er fri abort fram til termin. Av og til blir barnet født levande, og da hender det seg at dei legg det til sides til det frys i hel.

Uff, helt forferdelig... Kan ikke fatte at man vurderer å HEVE abortgrensen her i landet. Det er jo åpenbart et steg i helt feil retning! Hvordan kan det være en kvinnerettighet å drepe sitt ufødte barn?

Skrevet

Han får nok dessverre *ingen* inn på tinget på ei miniatyrliste. Betre å få inn abortmotstandarar på normale lister.

Man kan si hva man vil om abort, motstander eller ei, men nessa er og blir en mørkemann (og dette har jeg i tillegg fra folk som kjenner ham).

"..................................."

Skrevet

Er det i USA???? - trodde det var i Russland jeg

*kvalmt alt sammen*

Skrevet

Du/dere må ikke legge ut sånne linker her, her er nok nervevrak som det er fra før;-)

Det samme tenkte jeg så jeg klikket bare på den øverste og det holdt LENGE for meg. Det er nesten så en kan skjønne denne Nessa-fyren -men IKE metodene hans - det gjør alt bare motbydelig.

Luna21365380663
Skrevet

Når de tar abort, suger de ut kroppen til fosteret, men hodet er ofte for stort, og da faller det av, og de må inn og hente det igjen etterpå med en tang eller noe annet.. Det er ikke umormalt at aborterte foster ikke har hode.

Det er norske kvinner som har kjempet for at det skal bli lovlig å abortere så store foster.

Luna21365380663
Skrevet

Uff, helt forferdelig... Kan ikke fatte at man vurderer å HEVE abortgrensen her i landet. Det er jo åpenbart et steg i helt feil retning! Hvordan kan det være en kvinnerettighet å drepe sitt ufødte barn?

Synes ikke de bør heve greensen, nei. De kan jo tross alt redde barn ned i uke 23 (eller var det 22 eller 24?), men nå snakker de om å heve grensen (ved spesielle tilfeller håper jeg) til uke 20. En dag kommer de til å tråkke over den grensen, slik at det er kvinnen som velger om barnet skal leve eller dø. De gjør jo det nå også, men jeg synes alt blir så mye verre når det er slik i grenseland. Selv er jeg motstander av fri abort, men vet ikke hva jeg ville gjort selv i et forskjellige tilfeller (voldtekt osv..) Men jeg dømmer ingen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...