Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rukt

Ifølge guttens forsvarer John Evans, skal klienten han s ha blitt seksuelt mishandlet siden han var liten.

- Allerede i 1995 da han ikke var mer en tre år gammel, ble det uttrykt bekymring for gutten seksualiserte adferd. Han ble på dette tidspunktet mishandlet og han brukte også alkohol og røykte.

Kilde: http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article359413.ece

Ærlig talt, er det i det hele tatt mulig at en tre år gammel gutt drikker og røyker?

Jeg bare lurer..

Skrevet

Jeg hadde ikke fått noen av mine til å gjøre det i alle fall, samme hvor mye jeg prøvde, det er jeg helt overbevist om. Høres noe søkt ut...

Skrevet

Jeg hadde ikke fått noen av mine til å gjøre det i alle fall, samme hvor mye jeg prøvde, det er jeg helt overbevist om. Høres noe søkt ut...

Jeg veit! Synes det virka passe fjernt ja. Likevel, en trist historie. Synes bare akkurat den delen var NOE spesiell. Men det er jo noe spesielt å prestere å voldta en lærinne når man er 12 år også. Eller hvis man er utviklet og sint og sterk, ja det er jo mulig.

Skrevet

Jeg veit! Synes det virka passe fjernt ja. Likevel, en trist historie. Synes bare akkurat den delen var NOE spesiell. Men det er jo noe spesielt å prestere å voldta en lærinne når man er 12 år også. Eller hvis man er utviklet og sint og sterk, ja det er jo mulig.

Lyst til å komme inn på ranglere en tur?

Skrevet

Må si at de 12-åringene jeg har sett nakne (når jeg tenker etter er det vel ikke særlig mange) har ikke hatt så veeeeeldig mye å fare med så han måtte vært tidlig utviklet!

Skrevet

Lyst til å komme inn på ranglere en tur?

Jeg? Ok..

Gjest Liza i London
Skrevet

Dessverre kan man ikke sammenligne UK og Norge paa enkelte maater

Moedre som setter skudd paa sine 14-aarige doetre...ser dere noe til det?

deler av samfunnet her er tilnaermet likt det norske,andre deler er som fra en fremmed planet

Skrevet

Dessverre kan man ikke sammenligne UK og Norge paa enkelte maater

Moedre som setter skudd paa sine 14-aarige doetre...ser dere noe til det?

deler av samfunnet her er tilnaermet likt det norske,andre deler er som fra en fremmed planet

Hva mener du? Er det mange mødre der som setter skudd på sine døtre? Fordi døtrene vil det, eller under tvang?

Det er jo grusomt!

Gjest Liza i London
Skrevet

Hva mener du? Er det mange mødre der som setter skudd på sine døtre? Fordi døtrene vil det, eller under tvang?

Det er jo grusomt!

Jeg haaper jo ikke at det er altfor vanlig!

Men det hender..misbruk av alle slag gaar i arv.

Akkurat naa har vi noen "high profile cases" hvor barn har faatt satts skudd hjemme - i "beste mening"

det jeg mener er at det norske og det britiske samfunn ikke paa noen maate kan sammenlignes.

Paa godt og vondt.

Men jeg skulle oenske at mine barn kunne vokse opp i Norge!

Gjest om jeg kan spørre...
Skrevet

Jeg haaper jo ikke at det er altfor vanlig!

Men det hender..misbruk av alle slag gaar i arv.

Akkurat naa har vi noen "high profile cases" hvor barn har faatt satts skudd hjemme - i "beste mening"

det jeg mener er at det norske og det britiske samfunn ikke paa noen maate kan sammenlignes.

Paa godt og vondt.

Men jeg skulle oenske at mine barn kunne vokse opp i Norge!

Kan de ikke det da? Hva binder deg til England?

Skrevet

Er ganske mye rart i Norge og da. Ja, det er egentlig det i hele verden forresten.

Gjest Liza i London
Skrevet

Hele deres slekt...paa begge sider.

og jeg...mamma'n deres. Jeg er mer britisk enn norsk...selv om jeg ser hvor mye bedre land Norge er mht til barns oppvekst.

Gjest Liza i London
Skrevet

Er ganske mye rart i Norge og da. Ja, det er egentlig det i hele verden forresten.

Ja, jeg er enig i det.

Men jeg tror...kanskje feil??? - at i Norge kan ungene fremdeles gaa alene til skolen?

At skoleporten ikke maa laases...og security cameraes ikke r i bruk?

At det ikke er testing av stoff hos elevene naar de kommer paa skolen?

Jeg husker ikke saann uten vidree hvor manege barn som drepes her pr uke av foreldre eller barnepassere.

Her kan ikke barn leke ute i fritiden....

Men likevel,jeg elsker dette landet....og jeg haaper at mine barn vil gjoere det naar de engang beynner aa tenke paa at det finnes alternativer

Gjest Liten lærer
Skrevet

Noen av oss lærere er ganske små og pinglete da.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg vet om en jente på fire som stjal mormorens røyk og tok seg en blås...

Resultatet var kvalme og grønt fjes, brekninger og ingen fristelse til å prøve igjen :)

Samme jente helte i seg et glass sherry julen før også - sovnet som en sten og gikk glipp av nissen og alt.

Men ingen av delene har skjedd igjen - og nå, 16 år senere husker hun fortsatt hvor dårlig hun ble :):)

Luna21365380663
Skrevet

Ja, jeg er enig i det.

Men jeg tror...kanskje feil??? - at i Norge kan ungene fremdeles gaa alene til skolen?

At skoleporten ikke maa laases...og security cameraes ikke r i bruk?

At det ikke er testing av stoff hos elevene naar de kommer paa skolen?

Jeg husker ikke saann uten vidree hvor manege barn som drepes her pr uke av foreldre eller barnepassere.

Her kan ikke barn leke ute i fritiden....

Men likevel,jeg elsker dette landet....og jeg haaper at mine barn vil gjoere det naar de engang beynner aa tenke paa at det finnes alternativer

Hva er det med engelsktalende land??

Hadde noen spurt meg om hvilket land jeg trodde dette forekom i, hadde jeg gjette USA, men har fått mer og mer inntrykk i det siste, av at England ikke er noe "mors beste barn" de heller..

Hvordan er Australia, da? Er de like "gale"?

Gjest bor i sør
Skrevet

Hele deres slekt...paa begge sider.

og jeg...mamma'n deres. Jeg er mer britisk enn norsk...selv om jeg ser hvor mye bedre land Norge er mht til barns oppvekst.

Jeg trodde du var norsk... Forstår at du bor der dere har familie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...