Gå til innhold

Analsex, godt eller vondt?

Anbefalte innlegg

Gjest sjonkeldonkel

Jeg tenner på tanken om å ha analsex med min kjæreste, men før jeg tar meg mot til å spørre henne så ønsker jeg tilbakemeldinger fra noen som har erfaring. Jeg er inneforstått med at man må bruke kondom, glidemiddel og ta seg godt tid, men hvordan føles det for den som får seg en i hullet? Er det oppskrytt, eller er det virkelig å anbefale? Hvor stor betydning har størrelsen for utførelsen, og har det noen "senskader" for vedkommende som har fått seg? Setter pris på seriøse svar. På forhånd takk!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177275-analsex-godt-eller-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

serendipity

Høres ut som du vet at du må ta det god tid, og bruke mye glidemiddel osv. Spør på en varsom måte, og respekter et nei. Jeg syntes ikke det var noe særlig. Men om dere nyter det begge to kan det jo bare være et løft i sexlivet uansett..

Om hun liker tanken bør jo ingenting være uprøvd ;-)

Gjest Au au au au au....

Høres ut som du vet at du må ta det god tid, og bruke mye glidemiddel osv. Spør på en varsom måte, og respekter et nei. Jeg syntes ikke det var noe særlig. Men om dere nyter det begge to kan det jo bare være et løft i sexlivet uansett..

Om hun liker tanken bør jo ingenting være uprøvd ;-)

Ikke noe å annbefale dersom dama har hemorider ihvertfall!!!!

Det er vondt det....

Skaff en dildo, masse glidekrem og god tid, så lar du henne bruke den på deg. Da vet du sånn omtrent hvordan det føles.

"så lar du henne bruke den på deg."

Hvis hun ønsker det, så kan mans elfølgelig ikke nekte og samtidig ville gjøre det på henne. Men det er bare idioti slik som dette brukes som argument og forutsetning for å ønske å ha analsex.

"................................."

Annonse

Gjest Hvis gutten ikke er for stor, så er det ok

Jeg har hatt analsex med to gutter. Han første likte jeg å ha det med, han hadde ikke så tykk kuk, men han siste likte jeg det ikek med. Han har så tykk kuk at det blir for stort for det hullet. Gjør bare vondt da, og musklene blir så rare.

Gjest XwantedX

"så lar du henne bruke den på deg."

Hvis hun ønsker det, så kan mans elfølgelig ikke nekte og samtidig ville gjøre det på henne. Men det er bare idioti slik som dette brukes som argument og forutsetning for å ønske å ha analsex.

"................................."

Jeg syns "erfaring teller" hadde et godt forslag, som vil gi "sjonkeldonkel" mye mer peling, dvs svar på de spørsmålene han har, enn all verdens ordflom fra folk her inne.

Men selvfølgelig er det hans partner som selv avgjør, men egen erfaring kan være veldig nyttig.

Uenig?

Jeg syns "erfaring teller" hadde et godt forslag, som vil gi "sjonkeldonkel" mye mer peling, dvs svar på de spørsmålene han har, enn all verdens ordflom fra folk her inne.

Men selvfølgelig er det hans partner som selv avgjør, men egen erfaring kan være veldig nyttig.

Uenig?

Jeg er selfølgelig ikke uenig i at erfaring om hvordan det er å være i "the receicing end" er nyttig.

"...................................."

Gjest rumpestump

Vi har prøvd utallige ganger, og jeg liker det ikke. Det er noen ganger veldig vondt, men oftest er det bare veldig ubehagelig. Problemet er at partneren min liker det veldig godt, og er blitt helt opphengt i det... Blir en del masing, og jeg blir lei meg fordi jeg ikke kan tilfredsstille ham på den måten.

Mary Poppins

Dette er veldig individuelt. Jeg synes personlig at det kan være veldig deilig, men jeg er ganske åpen til det meste, og ikke alle er som meg. Noen gremmes bare av tanken, andre synes det er pirrende.

Om det er vondt eller ikke, er også individuelt. Det er som regel litt vondt til å begynne med, men bruker man god tid og masse masse glidekrem blir det riktig så bra, synes jeg :)

Gjest Så det så!!

Du, det jeg anbefaler dere å gjøre, er at han bruker en finger i anus på deg, mens han slikker deg. Han kan gjerne ha en finger inni det "rette" hullet også.. Jeg synes dette er utrolig deilig, og en god start på analsex. Har du først hatt en god finger i anus, slapper du mere av når han kommer med stor'karen sin.

Jeg blir deilig stimulert av dette, og anbefaler det!!!

Personlig synes jeg analsex er hverken spesielt vondt, eller spesielt godt. Gjøres det "feil" er det selvsagt svært ubehagelig, men ellers er det helt ordinært, om jeg kan si det sånn.

Jeg tenner ikke direkte av det, får ikke orgasme eller noe sånt, men jeg gjør det gjerne om kjæresten min vil. Men da som "et ledd" i sex'en, som også må inneholde mer for at jeg skal få orgasme.

Men det må uansett gjøres forsiktig, ingen grisepuling av stumpen min, nei!:)

Annonse

Gjest anonymisten

Man trenger da ikke bruke kondom. Men hvis du har hatt penisen din i "nr. 2", så skal du vaske deg før du evt. har ordinært samleie, ellers kan jenta di lett få urinveisinfeksjon.

Personlig så syns jeg det er litt opp og ned, noen ganger er det veldig godt, andre ganger ikke, og da respekterer kjæresten min at jeg ikke vil mer.

Men en finger i stumpen er så og si alltid godt. Eller en vibrerende dildo akkurat i rumpeåpningen (ikke stikk den inn) mens man har samleie eller blir slikket osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...