Gjest telegiro Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har forsøkt å betale en regning via telegiro men ga opp til slutt da det ikke fantes kid-nummer her. Er det noe annet som kan tastes inn som kid-nummer? Eller må jeg bare ta det via nettbanken? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kan du ikke velge å la være å taste inn KID da? Taste 0 eller # pleier å være valg hvis regning er uten KID. Etter spm om KID får man spm om et annet nr istedet (husker ikke hva) men da kan du taste inn fakturanr eller kundenr el.lign. 0 Siter
Gjest telegiro Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kan du ikke velge å la være å taste inn KID da? Taste 0 eller # pleier å være valg hvis regning er uten KID. Etter spm om KID får man spm om et annet nr istedet (husker ikke hva) men da kan du taste inn fakturanr eller kundenr el.lign. forsøkte å hoppe over kid'en men det ville de ikke godta. det var ingen annen fakturinformasjon der . forsøkte alt, men har ikke prøvd å trykke o eller firkant istedenfor. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 forsøkte å hoppe over kid'en men det ville de ikke godta. det var ingen annen fakturinformasjon der . forsøkte alt, men har ikke prøvd å trykke o eller firkant istedenfor. hmmm. snodig. På min kontofon så sa de hvertfall "dersom det ikke finnes kid, tast # (eller var det 0?) Men det finnes vel variasjoner fra bank til bank da.... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 I min nettbank (SNN) må jeg først hake av for melding i et felt, da må jeg skrive minst et tegn i meldingsfeltet (kidfeltet) 0 Siter
Gjest d62 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg taster #. Prøv om det funker hos deg også. 0 Siter
fresja Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Det er ikke så bra å betale en regning uten kid eller en annen referanse; da vet jo ikke mottakeren hva du betaler. Bruk heller nettbank, og skriv f.eks. fakturanummer i meldingsfeltet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.