Gå til innhold

Nah, demokrati vi en ha seg frabedt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

«-En av de største utfordringene som nå venter Hughes, blir trolig å overbevise verdens muslimer om at Bush ikke er ute på noe kristent korstog, og å vinne internasjonal støtte til hans kampanje for demokrati i Midtøsten.-»

Kilde:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270147

Etter mer enn førti år med terror og «fred» som politisk uttrykksform med adresse Moskva, Damaskus. Teheran, Amman, Beirut, Mukata, etc., så skal det mer enn et par reklameguruer til for å skape forståelse for en demokratiseringsprosess hos Allahs vernepliktige.

Historien har ingen kjente eksempler å vise til.

Gjest bebba
Skrevet

Hva er det du jobber med? Internasjonal politikk?

Skrevet

Ikke politikk. Ekstremisme og propaganda :-)

".................................."

Gjest bebba
Skrevet

Hvem gidder bruke så mye energi på det her, uten å ha noe spesielt mål annet enn terge dolere.

Skrevet

Det raker deg ikke!

Skrevet

Hvem gidder bruke så mye energi på det her, uten å ha noe spesielt mål annet enn terge dolere.

Hvis du er ekstremist, så ser du verden svart/hvitt, og du evner ikke å forstå hvorfor andre ikke er så transynte som deg selv. Da tar man gjerne på seg oppgaven om å "opplyse" alle med sin propaganda og sine enkle løsninger. Nå du i tillegg er overbevist om at alle som ikke er enige i at ting er så svart/hvitt er kommunister og akp-ere, så fyrer det nok ekstra godt opp under rævva på en knøl :-)

"....................................."

Gjest bebba
Skrevet

Hvis du er ekstremist, så ser du verden svart/hvitt, og du evner ikke å forstå hvorfor andre ikke er så transynte som deg selv. Da tar man gjerne på seg oppgaven om å "opplyse" alle med sin propaganda og sine enkle løsninger. Nå du i tillegg er overbevist om at alle som ikke er enige i at ting er så svart/hvitt er kommunister og akp-ere, så fyrer det nok ekstra godt opp under rævva på en knøl :-)

Beklager min uvitenhet, men hva er apk-ere?

Skrevet

Akkurat. Ekstremisme og propaganda som har sitt utspring i blant annet det Sovjetbaserte AAPSO og WPC, der terrorismen er kultivert som en legitim politisk uttrykksform inn i 2005.

Man kan le av det, slik man lo av Arne Ording da han utgav boken om nazismen i 1933. Mange av de som gjorde seg store og korrekte dengangen på andres bekostning, ble også senere dømt som landssvikere i krigsoppgjøret.

Noen av oss er etterpåkloke PÅ FORHÅND.

Skrevet

Beklager min uvitenhet, men hva er apk-ere?

APK-ML-ere/kommunister/marxister etc. Alle som ikke er enige i Kahns ensidige og totalitære syn på politikk og verden generellt.

Skrevet

Akkurat. Ekstremisme og propaganda som har sitt utspring i blant annet det Sovjetbaserte AAPSO og WPC, der terrorismen er kultivert som en legitim politisk uttrykksform inn i 2005.

Man kan le av det, slik man lo av Arne Ording da han utgav boken om nazismen i 1933. Mange av de som gjorde seg store og korrekte dengangen på andres bekostning, ble også senere dømt som landssvikere i krigsoppgjøret.

Noen av oss er etterpåkloke PÅ FORHÅND.

Ekstremisme og propaganda er nok betraktelig eldre enn som så. Poenget er at én ekstremist er ikke bedre enn en annen. Du fremmer ikke på noen måte sympati for din israel-sak ved å være en nøyaktig like stor ekstremist som de du stempler som mindre verdt enn deg og dine.

"..................................."

Skrevet

Ekstremisme og propaganda er nok betraktelig eldre enn som så. Poenget er at én ekstremist er ikke bedre enn en annen. Du fremmer ikke på noen måte sympati for din israel-sak ved å være en nøyaktig like stor ekstremist som de du stempler som mindre verdt enn deg og dine.

"..................................."

There you go again, istedenfor å ta tak i selve debatten, så forsøker du å parkere meningsmotstanderen som «ekstremist». Hvem er du til å kalle meg ekstremist, som ikke engang klarer å holde sinnet i tømme såpass at du kan oppføre deg sivilisert i en debatt.

I en møtesal ville du blitt henvist til døren.

Skrevet

APK-ML-ere/kommunister/marxister etc. Alle som ikke er enige i Kahns ensidige og totalitære syn på politikk og verden generellt.

Siden du nevnte noe om å korrigere skrivefeil, det er AKP m/l, ikke APK.

Og så vidt meg bekjent har ikke jeg, i motsetning til overnevnte, forfektet statskupp eller «væpna revv'lusjon» verken på DOL eller andre steder. Personangrepene dine blir mer og mer ynkelige og ikke minst latterlige.

Skrevet

Siden du nevnte noe om å korrigere skrivefeil, det er AKP m/l, ikke APK.

Og så vidt meg bekjent har ikke jeg, i motsetning til overnevnte, forfektet statskupp eller «væpna revv'lusjon» verken på DOL eller andre steder. Personangrepene dine blir mer og mer ynkelige og ikke minst latterlige.

"Og så vidt meg bekjent har ikke jeg, i motsetning til overnevnte, forfektet statskupp eller «væpna revv'lusjon» verken på DOL eller andre steder."

Og i motsetning til dine påstander, så har ikke jeg ett eneste sted forfektet politisk tilhørighet til hverken overnevnte eller noen andre.

"................................."

Skrevet

"Og så vidt meg bekjent har ikke jeg, i motsetning til overnevnte, forfektet statskupp eller «væpna revv'lusjon» verken på DOL eller andre steder."

Og i motsetning til dine påstander, så har ikke jeg ett eneste sted forfektet politisk tilhørighet til hverken overnevnte eller noen andre.

"................................."

Jeg kan heller ikke se at jeg direkte har «beskyldt» deg for noe slikt heller. En trenger ikke være marxist for å være marxismens nyttige idiot.

En trenger ikke engang være idiot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...