Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Livet er så utrolig spennende i disse dager, og det fortjente jeg etter alt det jeg har vært igjennom. Jeg drar ut på en meget spesiell påskereise nå på torsdag, og i tillegg har jeg fått mitt livs sjanse når det gjelder karriere. Alt skjer på engang. Må bare rydde litt opp i kjærlighetslivet når jeg får tid:) Og så ønsker jeg meg noen flere timer i døgnet så jeg kan sove litt, det har blitt smått med søvn i det siste. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Så herlig! Ønsker deg lykke til videre. Tusen takk. 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Så fint å lese. Lykke til med påskeferien, karrieren og resten framover! Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Så fint å lese. Lykke til med påskeferien, karrieren og resten framover! Vennlig hilsen Tusen hjertelig takk. 0 Siter
Gjest feminatur Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Høres deilig ut! Ha en god påskeferie. 0 Siter
Mamta Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Er det ikke utrolig deilig å oppleve at ting går _din_ vei? Koselig med sånne opptur-historier! Reiseglad som jeg er, blir jeg nysgjerrig på hvor ferden går i påsken? Ønsker deg en flott påske og lykke til med karrieren. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Er det ikke utrolig deilig å oppleve at ting går _din_ vei? Koselig med sånne opptur-historier! Reiseglad som jeg er, blir jeg nysgjerrig på hvor ferden går i påsken? Ønsker deg en flott påske og lykke til med karrieren. Reisen er en politisk reise i Midtøsten. Risikofylt selvfølgelig, men utrolig spennende og utfordrende. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Er det ikke utrolig deilig å oppleve at ting går _din_ vei? Koselig med sånne opptur-historier! Reiseglad som jeg er, blir jeg nysgjerrig på hvor ferden går i påsken? Ønsker deg en flott påske og lykke til med karrieren. Dvs. jeg skal observere den politiske situasjonen. Ikke bli politiker:) 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei Bebba. Jeg aner ikke hva du har vært igjennom, men ønsker deg riktig god tur og lykke til med karrieren videre fremover :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Dette hørtes jo flott ut:-)) Lykke til videre:-) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Vet ikke hva du ha vært igjennom, men øsnker deg ihvertfall en fin tur og en riktig god påske. 0 Siter
Mamta Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Reisen er en politisk reise i Midtøsten. Risikofylt selvfølgelig, men utrolig spennende og utfordrende. Høres så absolutt både spennende og utfordrende ut! Riktig god reise! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Dette hørtes jo flott ut:-)) Lykke til videre:-) Tusen hjertelig takk:) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Vet ikke hva du ha vært igjennom, men øsnker deg ihvertfall en fin tur og en riktig god påske. Jeg har vært ned i det dypeste mørket, og så ikke mening med livet. Derfor er følelsen ekstra deilig nå. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Høres så absolutt både spennende og utfordrende ut! Riktig god reise! Tusen takk 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Høres deilig ut! Ha en god påskeferie. Takk 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg har vært ned i det dypeste mørket, og så ikke mening med livet. Derfor er følelsen ekstra deilig nå. Godt å høre! Lykke til med turen!! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.