Gå til innhold

Livet er godt nå

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Livet er så utrolig spennende i disse dager, og det fortjente jeg etter alt det jeg har vært igjennom. Jeg drar ut på en meget spesiell påskereise nå på torsdag, og i tillegg har jeg fått mitt livs sjanse når det gjelder karriere. Alt skjer på engang. Må bare rydde litt opp i kjærlighetslivet når jeg får tid:) Og så ønsker jeg meg noen flere timer i døgnet så jeg kan sove litt, det har blitt smått med søvn i det siste.

Gjest bebba
Skrevet

Så herlig! :)

Ønsker deg lykke til videre.

Tusen takk.

Skrevet

Så fint å lese. Lykke til med påskeferien, karrieren og resten framover!

Vennlig hilsen

Gjest bebba
Skrevet

Så fint å lese. Lykke til med påskeferien, karrieren og resten framover!

Vennlig hilsen

Tusen hjertelig takk.

Gjest feminatur
Skrevet

Høres deilig ut! Ha en god påskeferie.

Skrevet

Er det ikke utrolig deilig å oppleve at ting går _din_ vei? Koselig med sånne opptur-historier! Reiseglad som jeg er, blir jeg nysgjerrig på hvor ferden går i påsken? Ønsker deg en flott påske og lykke til med karrieren. :)

Gjest bebba
Skrevet

Er det ikke utrolig deilig å oppleve at ting går _din_ vei? Koselig med sånne opptur-historier! Reiseglad som jeg er, blir jeg nysgjerrig på hvor ferden går i påsken? Ønsker deg en flott påske og lykke til med karrieren. :)

Reisen er en politisk reise i Midtøsten. Risikofylt selvfølgelig, men utrolig spennende og utfordrende.

Gjest bebba
Skrevet

Dvs. jeg skal observere den politiske situasjonen. Ikke bli politiker:)

Gjest Iznowgood_the one and only
Skrevet

Hei Bebba. Jeg aner ikke hva du har vært igjennom, men ønsker deg riktig god tur og lykke til med karrieren videre fremover :-)

Skrevet

Dette hørtes jo flott ut:-))

Lykke til videre:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vet ikke hva du ha vært igjennom, men øsnker deg ihvertfall en fin tur og en riktig god påske.

Skrevet

Reisen er en politisk reise i Midtøsten. Risikofylt selvfølgelig, men utrolig spennende og utfordrende.

Høres så absolutt både spennende og utfordrende ut! Riktig god reise!

Gjest bebba
Skrevet

Dette hørtes jo flott ut:-))

Lykke til videre:-)

Tusen hjertelig takk:)

Gjest bebba
Skrevet

Vet ikke hva du ha vært igjennom, men øsnker deg ihvertfall en fin tur og en riktig god påske.

Jeg har vært ned i det dypeste mørket, og så ikke mening med livet. Derfor er følelsen ekstra deilig nå.

Gjest bebba
Skrevet

Høres så absolutt både spennende og utfordrende ut! Riktig god reise!

Tusen takk

Gjest bebba
Skrevet

Høres deilig ut! Ha en god påskeferie.

Takk

Skrevet

Jeg har vært ned i det dypeste mørket, og så ikke mening med livet. Derfor er følelsen ekstra deilig nå.

Godt å høre! Lykke til med turen!! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...