Gjest dina2 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Så den i dag, har sett den før også. Nyyydelig film. Skulle ønske det kom enda en oppfølger, for jeg vil se mer. 0 Siter
Freya Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg så litt av en svensk film med hun som spiller i Änglagård tror jeg det var. Den gikk på NRK1 for en stund siden. Jeg tror den het "Under solen". Handlingen var fra 50-tallet, om en mann som søkte etter en husholderske på gården. Var veldig romantisk husker jeg. Har lyst til å se den igjen, og få med meg begynnelsen. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg så litt av en svensk film med hun som spiller i Änglagård tror jeg det var. Den gikk på NRK1 for en stund siden. Jeg tror den het "Under solen". Handlingen var fra 50-tallet, om en mann som søkte etter en husholderske på gården. Var veldig romantisk husker jeg. Har lyst til å se den igjen, og få med meg begynnelsen. ok, den må jeg også se 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Ja, den er kjempebra. Jeg liker begge Anglagård-filmene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.