Idéfix Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg vil ha en kjæreste, men hvor finner jeg en? Vet ikke om jeg er helt klar for å gå videre etter min eks, men det er jo bare en måte å finne ut av det på... Kaste seg ut i det og håpe på det beste. Har alltid hatt en annen som har vært interessert når det har blitt slutt, så overgangene fra en til en annen har gått ganske fort tidligere. Men siden jeg jobber med bare kvinner er ikke jobben stedet å treffe noen på. Noen forslag? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hvorfor stresse, hvis du alltid har gått fra forhold til forhold? Men ok: På byen, gjennom felles venner, gjennom felles interesser. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Mitt forslag er at du er litt for deg selv før du satser på en ny kjæreste. Kanskje nettopp det er feilen du har gjhort før? Gått fra det ene forholdet til det andre. Hva med å bli skikkelig kjent med deg selv som singel først? Du kan jo nyte en mann i ny og ne allikevel ;-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg kjenne flere som har truffet noen gjennom internett. 0 Siter
sheba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei;-) jeg har nettop møtt en ny mann, faktisk i min egen hage:-) Han gjorde noe gravearbeid i forbindelse med en utbygging av huset mitt og det sa bare "pang"!! men det er vel en dårlig ide` om du ikke har planer om husbygging.. 0 Siter
ariadne Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei;-) jeg har nettop møtt en ny mann, faktisk i min egen hage:-) Han gjorde noe gravearbeid i forbindelse med en utbygging av huset mitt og det sa bare "pang"!! men det er vel en dårlig ide` om du ikke har planer om husbygging.. Jeg må se til å skaffe meg en hage! 0 Siter
Idéfix Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Hvorfor stresse, hvis du alltid har gått fra forhold til forhold? Men ok: På byen, gjennom felles venner, gjennom felles interesser. ...sant nok!! Det er nok sikkert det beste. Fort å glemme at det kan gjøre godt i kropp og sjel å være alene litt, men så kommer denne angsten over å ikke finne en mann før det er for sent krypende... Og jeg som fyller 30 neste gang (januar). Vil jo så gjerne ha barn snart.... Neida, takk for påminnelsen om at det er fint å finne seg sjæl først. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hei;-) jeg har nettop møtt en ny mann, faktisk i min egen hage:-) Han gjorde noe gravearbeid i forbindelse med en utbygging av huset mitt og det sa bare "pang"!! men det er vel en dårlig ide` om du ikke har planer om husbygging.. Hm... Håndverker? Jeg bor i blokk så det er dårlig med utbyggingsplaner. 0 Siter
sheba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg må se til å skaffe meg en hage! Jepp, kjekt å ha:-) 0 Siter
sheba Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hm... Håndverker? Jeg bor i blokk så det er dårlig med utbyggingsplaner. kan du ikke ringe rørleggeren f.eks? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 kan du ikke ringe rørleggeren f.eks? :-) Nei, jeg tror jeg er ferdig med å sjekke opp menn på den måten. Ikke gikk det med rørleggeren og ikke gikk det med megleren. ;o) 0 Siter
bb71 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Nei, jeg tror jeg er ferdig med å sjekke opp menn på den måten. Ikke gikk det med rørleggeren og ikke gikk det med megleren. ;o) Hehe....Hva med a-etat? Ta en dag og drikke kaffe og lese aviser der?? Eller har du ordna deg sjøl kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hehe....Hva med a-etat? Ta en dag og drikke kaffe og lese aviser der?? Eller har du ordna deg sjøl kanskje? a-etat??? Har da jobb jeg. 0 Siter
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Tja... Jeg gikk tur med bikkja for å hente posten i november, -og har ikke vært hjemme siden ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.