Gjest Roteguri Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg hater rengjøring og er en rotekopp? Noen som har supre råd så rengjøringen går unna med enkle grep og på kort tid, så det blir rent og pent og så jeg finner ting og tang uten å lete meg ihjel? 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Beste tipset er å sørge for at det til vanlig er ganske ryddig. ALtså, så du slipper hele ryddesjauen når du skal begynne å gjøre rent, for da blir det bare ork og mas. Legg ting på plass når de er brukt, legg ting som skal opp/ned på vei i trappa, og ta det med når du skal den veien. Ha plasser til det meste, så du finner det igjen. Når du skal gjøre rent blir det da bare det du skal gjøre, du trenger ikke å rydde i tillegg. Og da går det raskt å få det rent og pent. 0 Siter
Atene Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Enig med amber sun. I tillegg: Kaste, kaste, kaste. Ikke ta vare på ting som er "kjekt å ha" hvis du ikke vet når du kommer til å trenge det igjen. Hvis du har færre ting, har du færre ting å rydde, og færre støvsamlere. 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Redningen her har vært små kurver til småtteri. Sånne typiske roteting som jeg alltid har hatt flytende rundt omkring. Nå ligger det f.eks en saks, tannpirkere, en regning, penn og post-it, fyrstikker, leppepomade, mp3-spiller, og en skrutrekker oppi der. Hadde jeg ikke hatt denne lille kurven hadde det ligget rundt overalt og sett veldig rotete ut. Har en i gangen med nøkler, solbriller, vanter, og andre ting man har med seg ut. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kjøp ALDRI noe inn til huset om du ikke her en plan på hvor det skal ligge, stå eller oppbevares! 0 Siter
Elis31 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Kunne aldri klart meg uten moppene. Savner ikke den gamle gulvkluten med masse vannsøl fra vaskebøtta. Har ellers bestilt meg boken "Ditt ryddige jeg" eller noe sånt fra Mao. På tilbud til kr 49,- 0 Siter
Elbereth Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales 0 Siter
Elbereth Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales http://www.homemadesimple.com/swiffer/usenglish/products/dusters_hand.shtml 0 Siter
bb71 Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Beste tipset er å sørge for at det til vanlig er ganske ryddig. ALtså, så du slipper hele ryddesjauen når du skal begynne å gjøre rent, for da blir det bare ork og mas. Legg ting på plass når de er brukt, legg ting som skal opp/ned på vei i trappa, og ta det med når du skal den veien. Ha plasser til det meste, så du finner det igjen. Når du skal gjøre rent blir det da bare det du skal gjøre, du trenger ikke å rydde i tillegg. Og da går det raskt å få det rent og pent. Tror du blir min nye strekkesegetterstjerne! Ihvertfall i dag, for jeg har ikke orket å vaske denne helga. Alt for mye å rydde! 0 Siter
ariadne Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales Jeg klarer ikke å få den støvsamlergreia til å sitte fast på holderen! Vi var to som strevde med det i en halvtime. Nå ligger restene i skapet. 0 Siter
Gjest Roteguri Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales Blir ikke det rådyrt da? Det holder vel ikke med en hver gang du tørker støv i huset? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales får du kjøpt swiffer i butikken eller bare over nett? 0 Siter
msna Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Den lille støvkosten fra Swiffer. Den er helt enkelt genial. Jeg gjentar: Genial! Til og med mister mann ble overbevist her i dag. Tar støvet i alle kriker og kroker, på bilder, lamper, bokhylla, tvskjerm, innimellom alle stereogreiene, tuner osv. Fin på telefonen, høytalere, innimellom potteplantene, og på selve plantene tar den støv som bare rakkern. For ikke å snakke om inni bilen! Anbefales Jeg lurer på om den swifferen lurer oss litt, det vi koster over med den blir jo statisk og tiltrekker seg dermed enda mer støv etterpå?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg klarer ikke å få den støvsamlergreia til å sitte fast på holderen! Vi var to som strevde med det i en halvtime. Nå ligger restene i skapet. *Flirer* Det er da ikke noe problem! De to lange blå tuppene på skaftet skal stikkes inn i de to smale "slissene" på støvsamleren, dra den på så langt du klarer og den sitter godt fast. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Tror du blir min nye strekkesegetterstjerne! Ihvertfall i dag, for jeg har ikke orket å vaske denne helga. Alt for mye å rydde! Takker og bukker. *s* 0 Siter
ariadne Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 *Flirer* Det er da ikke noe problem! De to lange blå tuppene på skaftet skal stikkes inn i de to smale "slissene" på støvsamleren, dra den på så langt du klarer og den sitter godt fast. Eh, det var nå det vi prøvde på da. Det er beskrevet på pakken med skrift og tegninger. Kanskje det var en feilproduksjon. 0 Siter
morsan Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 *Flirer* Det er da ikke noe problem! De to lange blå tuppene på skaftet skal stikkes inn i de to smale "slissene" på støvsamleren, dra den på så langt du klarer og den sitter godt fast. "De to lange blå tuppene på skaftet skal stikkes inn i de to smale "slissene" .... dra den på så langt du klarer og den sitter godt fast. " Hvis dette skal være sex, så hørtes det utrooolig kjedelig ut! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 "De to lange blå tuppene på skaftet skal stikkes inn i de to smale "slissene" .... dra den på så langt du klarer og den sitter godt fast. " Hvis dette skal være sex, så hørtes det utrooolig kjedelig ut! ;-) Dette dreide seg om rengjøring og oppbevaring - ikke sex? *Ikke blond* ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Eh, det var nå det vi prøvde på da. Det er beskrevet på pakken med skrift og tegninger. Kanskje det var en feilproduksjon. Det er slisser bare på den ene siden av selve kosten... 0 Siter
morsan Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Dette dreide seg om rengjøring og oppbevaring - ikke sex? *Ikke blond* ;o) Er ikke det to sider av samme sak da? ;-) den velkjente H-flekken: Kvinner tenner på menn som gjør H-usarbeid! *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.