Gå til innhold

hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg!!!

Jeg kom nettopp hjem fra kjæresten min nå. Vi har prøvd for 3 gang,men det går ikke. Saken er at han prøver å fingre meg, og jeg oppnår ikke orgasme. Vi har vært i lag i 6 måneder,og har gjort dette flere ganger,og da har det gått greit! Men den siste måned,har det bare ikke gått for meg. Kan kanskje ha noe med at vi har kranglet de siste ukene,men jeg veit ikke... Er det noen her som har opplevd dette? Kan noen hjelpe meg? Jeg skal til han på tirsdagen,og håper at det går for meg da! Jeg er seriøst lei meg og han vet ikke hva han gjør feil en gang..Jeg vet ikke hva jeg skal gøre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177333-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av. Hvis du (og han) henger deg opp i dette blir det bare verre.

Da er du mer opptatt av å få orgasme enn å nyte, og det blir bare press. Press gjør at du ikke får noe utav det.

Ikke stress med orgasmen, kos dere sammen og gjør det dere liker. Etterhvert vil det nok løsne igjen.

Akkurat nå virker det som om du er så fokusert på å få orgasme, og fortviler sånn fordi du ikke får det, at det stenger for hele muligheten til å oppnå noe som helst, hvis du skjønner.

:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177333-hjelp-meg/#findComment-1186298
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...