Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hva er vitsen med å sende en film når lyden er helt hakkete? Har gledet meg i hele kveld til å se den, synes den er kjempe fin, men dette er jo så slitsomt å høre på.. grr...!! Håper det bedrer seg.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Og lyden på tv'en kommer henger jo ti sekunder etter filmen.. dette var håpløst! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Og lyden på tv'en kommer henger jo ti sekunder etter filmen.. dette var håpløst! "kommer" skulle ikke stå i den setningen.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 "kommer" skulle ikke stå i den setningen.. Ikke noe problemer her 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Ikke noe problemer her Jøss det var merkelig, har fortsatt problemer her. De andre kanalene er helt fine så det kan ikke være min tv.. 0 Siter
Gemini Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jøss det var merkelig, har fortsatt problemer her. De andre kanalene er helt fine så det kan ikke være min tv.. Det kan være parabolen/kabelen som har feil kanskje? 0 Siter
ariadne Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jøss det var merkelig, har fortsatt problemer her. De andre kanalene er helt fine så det kan ikke være min tv.. Det er nok det lokale kabelselskapet som har litt problemer med synkroniseringen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Det kan være parabolen/kabelen som har feil kanskje? Jeg vet ikke, men det er bare på filmen, reklamene er helt vanlige.. Nå er det bare tull her, plutselig er skjermen blitt helt sort.. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Det er nok det lokale kabelselskapet som har litt problemer med synkroniseringen. Ja jeg får satse på det 0 Siter
Akela Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 var hakket hos meg og.. kunne ikke se på det. men det programmet som gikk rett før, der var lyden 10 sekunder etter.. dritt tv 3 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 var hakket hos meg og.. kunne ikke se på det. men det programmet som gikk rett før, der var lyden 10 sekunder etter.. dritt tv 3 Har du tv3 nå da? Det har falt helt ut hos meg, bare en svart skjerm... 0 Siter
Akela Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Har du tv3 nå da? Det har falt helt ut hos meg, bare en svart skjerm... samme her.. har vært helt svart i flere timer 0 Siter
amber sun Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Jeg så hele filmen, jeg. Ikke noe hakking, og ingen svart skjerm. Hm, merkelig. Kanskje det var noe galt med kabelen eller noe? Forøvrig var det en skikkelig morsom film. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Skrevet 14. mars 2005 Jeg så hele filmen, jeg. Ikke noe hakking, og ingen svart skjerm. Hm, merkelig. Kanskje det var noe galt med kabelen eller noe? Forøvrig var det en skikkelig morsom film. Tv3 funker idag så det var nok noe lokalt galt her i byen. Filmen er helt hærlig, har den på video i hjembyen, så jeg har sett den en del gangerfør, men blir ikke lei. Bridget Jones 2 er også morsom 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.