Gjest dummet meg ut! Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 jeg har satt meg selv i en fæl situasjon. jeg og mannen min har prøvd å få barn i over ett år nå, og har vært hos gyn for utredning. så har det seg slik at forholdet vårt har ikke vært like solid i det siste. Og hver så snill å ikke døm meg. jeg vet at det jeg har gjort er helt utilgivelig. jeg har vært utro mot mannen min. jeg vet nå at det er det dummeste jeg noen gang har gjort, og jeg elsker mannen min og ønsker å fortsette med prøvingen på barn. problemet mitt som jeg trenger svar på er at jeg nå tok to angrepiller, men skal egentlig begynne på provera idag for videre å gå over på pergotime neste syklus. hvordan er det å ta en proverakur etter angrepillen? er det farlig? (fikk provera pga pcos og sjelden mens). Bør vi vente med sex til etter mensen? kan jeg bli gravid rett etter pillen er tatt dersom vi har sex? jeg vil jo være sikker på at min dumme feil ikke får blitt enda verre. det er min mann jeg ønsker barn med...Og dersom jeg får blødning etter norlevo, er denne ekte slik at jeg da kan starte med pergo? takker for raskt svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177359-norlevo-og-provera-haster-litt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vi vet ikke helt hvordan angrepillen virker, muligens ved å utsette eggløsning. Angrepillen inneholder omtrent det samme som finnes i Provera, så egentlig kan du vente til du får blødning og så begynne med pergotime på dag 5. som du sikkert har fått beskjed om. Hvis du ikke får blødning på 2 uker, tar du en graviditetstest og er den negativ, starter du på provera og siden pergotime. Lykke til, vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/177359-norlevo-og-provera-haster-litt/#findComment-1189096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.