Gjest Hobbyfotografen Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 jeg er glad i å ta bilder, og sist gang jeg var i frognerparken så dukket det opp et motiv foran øyene mine. En liten jente lente seg mot en statue som ga bildet en spesiell stemning. Man kan ikke se ansiktet hennes, og bildet er ikke tatt nært. Men jeg går ut fra at de aller nærmeste ville ha gjenkjent det. Kan jeg bli straffet om jeg sender dette bildet inn til en konkurranse og noen skulle reagere på det? Hvis jeg skulle være så heldig og få det publisert? 0 Siter
Gjest Canastota Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Hvis du ikke kan se ansiktet så tror jeg neppe det har noe å si.. + at det var så langt ifra..var det et ansiktsbilde av henne du hadde zoomet inn, hadde det vært noe annet.. Men dette høres ikke ut som noe du kunne blitt straffet for! Ikke i det hele tatt! Jeg har send inn bilder til konkurranser og fått noen publisert i ulike sammenhenger..der har det vært folk i bakgrunnen feks, eller baksiden av folk, jeg ikke kjenner.. Men det har ikke noe å si det! Du finner sikkert regler for dette på nettet, som er mer nøyaktige, slik at du føler deg sikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.