Gjest M.Angelica Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Ny ryker det vel av tastaturet ditt også kan jeg tenke meg! 0 Siter
flisa Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Ny ryker det vel av tastaturet ditt også kan jeg tenke meg! *lol* vi skrev helt likt innlegg! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 *lol* vi skrev helt likt innlegg! =) 0 Siter
flisa Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Jeg hadde ikke gått og lagt meg med en sånn tv i huset, det er i alle fall sikkert langt ute på gårdsplassen hadde den fått stått. 0 Siter
Hamon Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Istedet for å sitte her å bælje og bære deg, kunne du vel gått å sett på http://www.bigbrother.no ?? 0 Siter
flisa Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Istedet for å sitte her å bælje og bære deg, kunne du vel gått å sett på http://www.bigbrother.no ?? tv'en begynte jo å ryke sier vedkommende - hehe 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 tv'en begynte jo å ryke sier vedkommende - hehe TV'en, ja. Men når h*n likevel sitter foran pc'en, så kunne h*n vel enkelt ha fulgt Hamons link? Men for all del, om alle skulle søke i forum, søke på google, ringe kundeservice, dra i butikken og spørre etter priser, lete seg fram på kart, dra til legen eller ta sjansen på å selv velge hvilken leverpostei de kan spise, så ville det jo ikke vært noe DOL 0 Siter
Hamon Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 tv'en begynte jo å ryke sier vedkommende - hehe Hehe, ja med ikke skjermen, da ;-) Og dette menneske fikk jo hundre innlegg på 2min. Tilogmed inni et av sine egne innlegg... 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 TV'en, ja. Men når h*n likevel sitter foran pc'en, så kunne h*n vel enkelt ha fulgt Hamons link? Men for all del, om alle skulle søke i forum, søke på google, ringe kundeservice, dra i butikken og spørre etter priser, lete seg fram på kart, dra til legen eller ta sjansen på å selv velge hvilken leverpostei de kan spise, så ville det jo ikke vært noe DOL Duh! Når man har hengt opp fingrene på Send-knappen rekker man ikke sjekke linker vett'u. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 13. mars 2005 Skrevet 13. mars 2005 Duh! Når man har hengt opp fingrene på Send-knappen rekker man ikke sjekke linker vett'u. Oh. Sorry. My bad. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Åssen i alle dager klarte du å sende alle disse innleggene da? hehe... Hvis du er like utålmodig med TV'n din så ble den sikkert bare så provosert at den ville gi deg en lærepenge. Det er lov å la det stakkars apparatet jobbe seg ferdig (mener PC'n nå da) før du trøkker en gang til på knappen, vet du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.