Gå til innhold

Hvem gikk ut

Gjest tv`n begynte å ryke

Anbefalte innlegg

Gjest tv`n begynte å ryke
Skrevet

på Big Brother?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ny ryker det vel av tastaturet ditt også kan jeg tenke meg!

Skrevet

Ny ryker det vel av tastaturet ditt også kan jeg tenke meg!

*lol* vi skrev helt likt innlegg!

Gjest M.Angelica
Skrevet

*lol* vi skrev helt likt innlegg!

=)

Skrevet

Jeg hadde ikke gått og lagt meg med en sånn tv i huset, det er i alle fall sikkert langt ute på gårdsplassen hadde den fått stått.

Gjest Calóni
Skrevet

tv'en begynte jo å ryke sier vedkommende - hehe

TV'en, ja. Men når h*n likevel sitter foran pc'en, så kunne h*n vel enkelt ha fulgt Hamons link? ;)

Men for all del, om alle skulle søke i forum, søke på google, ringe kundeservice, dra i butikken og spørre etter priser, lete seg fram på kart, dra til legen eller ta sjansen på å selv velge hvilken leverpostei de kan spise, så ville det jo ikke vært noe DOL :o

Skrevet

tv'en begynte jo å ryke sier vedkommende - hehe

Hehe, ja med ikke skjermen, da ;-)

Og dette menneske fikk jo hundre innlegg på 2min. Tilogmed inni et av sine egne innlegg...

Gjest '!-o-!'
Skrevet

TV'en, ja. Men når h*n likevel sitter foran pc'en, så kunne h*n vel enkelt ha fulgt Hamons link? ;)

Men for all del, om alle skulle søke i forum, søke på google, ringe kundeservice, dra i butikken og spørre etter priser, lete seg fram på kart, dra til legen eller ta sjansen på å selv velge hvilken leverpostei de kan spise, så ville det jo ikke vært noe DOL :o

Duh! Når man har hengt opp fingrene på Send-knappen rekker man ikke sjekke linker vett'u.

Gjest Calóni
Skrevet

Duh! Når man har hengt opp fingrene på Send-knappen rekker man ikke sjekke linker vett'u.

Oh. Sorry. My bad. :P

Gjest rutangis netu
Skrevet

Åssen i alle dager klarte du å sende alle disse innleggene da? hehe... Hvis du er like utålmodig med TV'n din så ble den sikkert bare så provosert at den ville gi deg en lærepenge. Det er lov å la det stakkars apparatet jobbe seg ferdig (mener PC'n nå da) før du trøkker en gang til på knappen, vet du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...