Gå til innhold

Forelsket eller gal?

Anbefalte innlegg

Gjest sidensvansen

I flere måneder nå har jeg vært "obsessed with" denne mannen. Vi har hatt så å si daglig kontakt, men vi bor ikke i samme fylke. Skulle så gjerne hatt mer fysisk kontakt med ham, men er redd for å kaste meg ut i noe. Samtidig er det jo ingen tvil om at han er mannen med stor M.

Er jeg gal?

Jeg er jo ikke fjortis lenger.

Er det normalt å bli så utrolig opptatt av en fyr man er forelsket i? Jeg har skrevet mer i dagboka mi de siste åtte månedene enn jeg har gjort de siste åtte årene!

Jeg ser jo at dette går på bekostning av mitt "virkelige liv". Bruker jobbtid til å chatte, chatter i stedet for å legge meg i fornuftig tid. Er jeg gal? Eller bare normalt forelsket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177392-forelsket-eller-gal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...