Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Prince jr

Dette blir sikkert litt rotete.Men Men.

Saken er den at eg er i et forhold der eg av og til blir så sinnsykt irritert over min bedre halvdel.Utav ingenting liksom. Eg elsker hun og liker egentlig alt ved hun og hver gang eg ikkje er med hun tenker eg på hun og savner hun.

Eg har ikkje vert i noen seriøse forhold før men har som oftest alltid hatt noen eg har holdt på med. Og eg tror også eg er den typen som alltid tror det er grønnere på den andre siden. Eg ønsker ikkje at det ska bli slutt med hun og har ingen planer om det men allikavel så tenker eg at det hadde gjort seg å bare treffe den baben.

Så spm mitt er til dere om eg burde gjøre det slutt no (tenker selfølgelig på hun)før det går for lang tid eller om det rett og slett bare kan vere at eg ikkje er vant til forhold og forpliktelser?? Eller eg kanskje ikkje er voksen nok i hodet rett og slett?

Litt om hun:

Hun er ofte vanskelig å forholde seg til da hun ikkje sier så mye.Som oftest blir hun bare stille hvis det er noe gale så er det eg som må spørre å grave for å finne ut av ting..Seksuelt er hun uerfaren og vet egentlig ingenting og tar aldrig initiativet sånn kronket.hun bare sier en haug med piss som eg må tolke..

Ellers er hun bare en helt utrolig herlig jente og perfekt på mange måter.

Vi er 18 og 22 og har vert ilag nesten i 6 måneder

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

logitech1365380817

Med andre ord du lurer på å slå opp fordi du tror du kanskje heller vil date en babe du kanskje kommer til å treffe en gang?

Du var vel uerfaren du også en gang, hadde du likt å bli dumpet av den grunn?

Nei du... Eg ville nok rådet deg til å bli mere kjent med den du allerede har. Snakk mye sammen, det er nøkkelen :)

Bedre med en fugl i handa enn ti på taket.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1186673
Del på andre sider

Åh, herregud som du strever med denne dama, da- hvilket nr i rekken av innlegg om alle problemene er dette? Hundreogørtitre?

Hvis det er så vanskelig, så dump henne, og la henne få sjansen til å finne seg en som er glad i henne for den hun er, og ikke forsøker å forandre henne til en nikkedokke som gjør alt han vil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1186834
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo
  Mary Poppins skrev (På 14.3.2005 den 10.57):

Hvis du er samme person som har skrevet her inn en god del ganger før, så foreslår jeg at du gjør det slutt. Jeg synes du finner på problemer absolutt hele tiden, og det må være slitsomt for både deg og henne..

Enig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187357
Del på andre sider

Gjest Prince jr

Hehe dåkker sku bare visst hvor vanskelig denne damen er.

Og eg kan ikkje forstå at dere angriper meg når eg spør på vegne av hennes beste om ka eg bør gjøre.

Og ikkje tenk på gamle innlegg

Og ikkje fortell meg at eg forhold med en som er usikker på seg sjølv når det gjelder det meste, holder munn når noe er gale, ikkje er så alt for kreativ når det gjelder å finne på noe er lett.

Men eg ser jo at det er meg dere angriper så.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187661
Del på andre sider

Mary Poppins
  Prince jr skrev (På 14.3.2005 den 21.32):

Hehe dåkker sku bare visst hvor vanskelig denne damen er.

Og eg kan ikkje forstå at dere angriper meg når eg spør på vegne av hennes beste om ka eg bør gjøre.

Og ikkje tenk på gamle innlegg

Og ikkje fortell meg at eg forhold med en som er usikker på seg sjølv når det gjelder det meste, holder munn når noe er gale, ikkje er så alt for kreativ når det gjelder å finne på noe er lett.

Men eg ser jo at det er meg dere angriper så.

Det er ikke meningen å angripe deg :) men hvor mange innlegg har du ikke skrevet om denne jenta og deres forhold?det er ikke rart at folk reagerer når det tydeligvis dukker opp nye problemer hele tiden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187677
Del på andre sider

Gjest Prince jr
  Mary Poppins skrev (På 14.3.2005 den 21.48):

Det er ikke meningen å angripe deg :) men hvor mange innlegg har du ikke skrevet om denne jenta og deres forhold?det er ikke rart at folk reagerer når det tydeligvis dukker opp nye problemer hele tiden?

Det er greit nok men det har faktisk vert en del problemer.Ihvertfall som eg ikkje har taklet så bra i og med at eg ikkje er vant til forhold og ihvertfall ikkje til en jente slik som hun er.

Og da har eg komt her for å få råd om forskjellige ting.

Ska vere enig i det at eg sikkert har skrevet noen innlegg som egentlig bare har vert småting.

Men som sagt, eg vil dette ska fungere og vi har det veldig bra helt til det kommer en liten krangel (spes på fylla) og da kommer hele sulamitten som hun har holdt inne og ikkje komt med når tingene skjedde.

Og det er tungvint i et forhold der den ene må stå for det meste utenom akkurat kosing i sofakroken, ser flere i andre innlegg mener det samme.

Og eg føler meg av og til innesperret og nevner eg det blir hun helt merkelig i flere dager. vet ikkje om hun føler kanskje at eg ikkje vil ha hun eller noe sånt.hun sier ikkje stort når hun er sånn.

Som f.eks: no til helgen så er det en kjempefest der masse gamle venner kommer.Greit, kommer en del gamle flammer og men det kan ikkje eg gjøre noe med.

Og no vil ikkje hun gå der, hun sier ikkje hvorfor.

Hun vil gå på kino forde vi hadde snakket om det for rundt en 2 uker siden. og sånne ting som dette er det ofte.

Føler meg som den tøffelhelten.

Men kan godt hende det er meg som er problemet men eg kan ikkje helt se det altså.

sorry for at det ble så langt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187732
Del på andre sider

Mary Poppins
  Prince jr skrev (På 14.3.2005 den 22.26):

Det er greit nok men det har faktisk vert en del problemer.Ihvertfall som eg ikkje har taklet så bra i og med at eg ikkje er vant til forhold og ihvertfall ikkje til en jente slik som hun er.

Og da har eg komt her for å få råd om forskjellige ting.

Ska vere enig i det at eg sikkert har skrevet noen innlegg som egentlig bare har vert småting.

Men som sagt, eg vil dette ska fungere og vi har det veldig bra helt til det kommer en liten krangel (spes på fylla) og da kommer hele sulamitten som hun har holdt inne og ikkje komt med når tingene skjedde.

Og det er tungvint i et forhold der den ene må stå for det meste utenom akkurat kosing i sofakroken, ser flere i andre innlegg mener det samme.

Og eg føler meg av og til innesperret og nevner eg det blir hun helt merkelig i flere dager. vet ikkje om hun føler kanskje at eg ikkje vil ha hun eller noe sånt.hun sier ikkje stort når hun er sånn.

Som f.eks: no til helgen så er det en kjempefest der masse gamle venner kommer.Greit, kommer en del gamle flammer og men det kan ikkje eg gjøre noe med.

Og no vil ikkje hun gå der, hun sier ikkje hvorfor.

Hun vil gå på kino forde vi hadde snakket om det for rundt en 2 uker siden. og sånne ting som dette er det ofte.

Føler meg som den tøffelhelten.

Men kan godt hende det er meg som er problemet men eg kan ikkje helt se det altså.

sorry for at det ble så langt

Ok, skjønner, hun virker kanskje litt kjedelig og hvis du er vant til litt mer fart og spenning så kan det fort bli litt problemer. Jeg synes det høres ut som dere har gaske dårlig kommunikasjon. Dette bør du ta opp med henne, kanskje vurdere å vise henne noen av disse innleggene der du forteller hvordan du føler?

Men uansett du må ta opp dette med henne, fortelle henne at hvis dere skal være i et ordentlig forhold så må dere kunne kommunisere bedre enn dette. Du er ingen tankeleser og det må hun heller ikke tro. Hun er bare 18, kanskje hun ikke er moden nok til å være i et forhold enda?

Når det gjelder sex synes jeg du bør være tålmodig, som sagt hun er ikke så gammel og det er ikke så rart at hun er helt uerfaren på dette området.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187758
Del på andre sider

Gjest Prince jr
  Mary Poppins skrev (På 14.3.2005 den 22.34):

Ok, skjønner, hun virker kanskje litt kjedelig og hvis du er vant til litt mer fart og spenning så kan det fort bli litt problemer. Jeg synes det høres ut som dere har gaske dårlig kommunikasjon. Dette bør du ta opp med henne, kanskje vurdere å vise henne noen av disse innleggene der du forteller hvordan du føler?

Men uansett du må ta opp dette med henne, fortelle henne at hvis dere skal være i et ordentlig forhold så må dere kunne kommunisere bedre enn dette. Du er ingen tankeleser og det må hun heller ikke tro. Hun er bare 18, kanskje hun ikke er moden nok til å være i et forhold enda?

Når det gjelder sex synes jeg du bør være tålmodig, som sagt hun er ikke så gammel og det er ikke så rart at hun er helt uerfaren på dette området.

Takk for ett seriøst svar:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/177393-ka-gj%C3%B8r-eg/#findComment-1187764
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...