Ade|ina Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Det kan være arvelig ja.. men vi vet ikke noe sikkert.. Den siste gangen nå, da jeg ble gravid, var det det verste tidspunktet det kunne skje på..det har bare vært for vanskelig..ikke bare pga ungen vi har fra før, men så mye mer.. Jeg hadde psykiske problemer før vi fikk datteren vår.. noe som har gjort alt litt ekstra vanskelig, også for samboeren min.. Jeg følte bare at jeg ikke hadde noe å gi til et evt nytt barn.. Men når det er sagt..så angrer jeg litt.. jeg føler enda at jeg tok den "riktige" avgjørelsen, men det er vondt å vite hva jeg egentlig har gjort.. Jeg vil ha flere barn når vi har fått alt "på plass"..for å si d slik.. Når vi takler alt litt bedre, og føler at vi er klare for å ta vare på et nytt barn. Jeg vil være så forberedt som mulig, slik at jeg kan takle uansett hva d måtte være med barnet.. Men skulle jeg bli gravid om en måned (selv om vi bruker alt for å forhindre det), så tar jeg ikke abort en gang til... Jeg skjønner. Mer er det vel egentlig ikke å si. Sender deg bare en varm klem. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 jeg har aldri vært helt inne på d.. men da har du vel rett.. har vært plaget med mye utflod, så d er vel d jeg har tatt feil av.. Self har du rett..hehe.. jaja..da har vi iallefall uansett brukt kondom noen dager hver måned uansettt.. Da skulle d iallefall være nesten umulig å bli gravid.. men kjenner flere som har blitt gravid tross p-pille... skulle vel brukt kondom hele tiden da.. Nå er iallefall alt over..så jeg orker egentlig ikke tenke på hvordan jeg kunne bli gravid og sånn.. gravid ble jeg iallefall..selv om jeg tok prevansjon.. Du får finne en prevensjon som er sikrere. P-implantat fx, eller p-plaster, de trenger du jo ikke huske på så ofte. Se http://www.prevensjon.net 0 Siter
Gjest Jente på 20 år Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hei jente 20 år. blir litt lei meg jeg når jeg leser de som ikke kan forstå hvorfor du tok abort. er selv ikke for abort, men av og til har man ikke valg... jeg er gravid nå, men skal ta en medesinsk abort torsdag, mye av samme grunn som deg. har og en datter som er kronisk syk, og har en litt ukjent diagnose. jeg føler at jeg har mer enn nok med et barn akkurat nå. det å velge å ta abort er ikke et lett valg, men det kan være et nødvendig valg av og til.... klem! Tusen takk for at du forstår.. men forventet egentlig at d kom til å bli noen for, og noen i mot..sånn er d vel bare.. Er vel vanskelig for andre å sette seg inn i vår situasjon, men sånn er d bare.. jeg forstår deg iallefall.. Du får ha lykke til da.. klem.. 0 Siter
Gjest Jente på 20 år Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Du, jeg synes jeg kjenner igjen måten du skriver på. Er det ikke heller sånn at du dikter opp historier fordi du kjeder deg enn at du faktisk har opplevd dette? Det du skriver henger ikke på greip, skønner du. Hæh? 0 Siter
Gjest sussianne Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 D trodde iallefall jeg.. har vært så utrolig forsiktige..så d var mildt sagt et sjokk å oppdage at jeg var gravid.. Men d kan skje.. føler nå at den eneste måten å unngå faren ved å bli uønsket gravid, er å avstå helt fra sex.. Eller bruke kondom hver gang... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.